moroklompen Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Når vi trekker ned toalettet så kommer vannet opp i sluket i dusjen 🤢 Vi har prøvd Plumbo i slukene og virker som det har løsnet opp litt men det kommer fortsatt vann opp av sluket når vi trekker ned. Hva kan dette være og er det noe vi kan prøve selv før vi ringer rørlegger?
Macro Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Nei, har ringer du rørlegger. Mye billige det en å kødde det til enda mer😊 3
tussi680 Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Kommer dette hver gang? Jeg ville ha ringt en rørlegger og forklart situasjonen hos dere.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 Ring rørlegger med en gang så dere ikke ødelegger mer, å ikke bruk doen. Tiss på bøtte og spør en nabo om å få låne do til deres er i orden igjen. Anonymkode: 90fa0...2f9
moroklompen Skrevet 29. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring rørlegger med en gang så dere ikke ødelegger mer, å ikke bruk doen. Tiss på bøtte og spør en nabo om å få låne do til deres er i orden igjen. Anonymkode: 90fa0...2f9 Vi har ett annet bad heldigvis så har ikke brukt dette. Får vel bare bite i det sure eple å ringe en rørlegger. Akkurat overtatt boligen og dette er bare en av hundre ting som allerede er feil/gått i stykker 😡
Gasellen Skrevet 29. november 2018 #7 Skrevet 29. november 2018 Av interesse - kan du skrive her når du finner ut hva som forårsaket dette? Synes det hørtes helt rart ut. Er det gammelt hus? Kanskje det er arbeid utført av "handyman" og ikke ordentlig rørlegger? 5
moroklompen Skrevet 29. november 2018 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2018 11 minutter siden, tussi680 skrev: Kommer dette hver gang? Jeg ville ha ringt en rørlegger og forklart situasjonen hos dere. Ja, hver gang
moroklompen Skrevet 29. november 2018 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, Gasellen skrev: Av interesse - kan du skrive her når du finner ut hva som forårsaket dette? Synes det hørtes helt rart ut. Er det gammelt hus? Kanskje det er arbeid utført av "handyman" og ikke ordentlig rørlegger? Huset er fra 80-tallet. Tidligere eier har jeg skjønt er håndtverker, noe man ikke skulle trodd utifra feilene vi har oppdaget på arbeid de har gjort selv her. Jeg skal oppdatere når rørlegger har vært her 🙂
Gasellen Skrevet 29. november 2018 #10 Skrevet 29. november 2018 9 minutter siden, moroklompen skrev: Huset er fra 80-tallet. Tidligere eier har jeg skjønt er håndtverker, noe man ikke skulle trodd utifra feilene vi har oppdaget på arbeid de har gjort selv her. Jeg skal oppdatere når rørlegger har vært her 🙂 Oi! Det er jo ikke gammelt i hussammenheng i det hele tatt!
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. november 2018 #11 Skrevet 29. november 2018 10 minutter siden, moroklompen skrev: Huset er fra 80-tallet. Tidligere eier har jeg skjønt er håndtverker, noe man ikke skulle trodd utifra feilene vi har oppdaget på arbeid de har gjort selv her. Vel.... har delte erfaringer på akkurat dette. Og spesielt hus fra 80 tallet. Krysser fingrene for at det ordner seg for dere!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #12 Skrevet 29. november 2018 Skjedde det samme hos meg, da viste det seg å være skikkelig tett langt nede i rørsystemet. Ble fikset av spylebil. Anonymkode: ef7cf...c39
moroklompen Skrevet 29. november 2018 Forfatter #13 Skrevet 29. november 2018 12 minutter siden, Dævendøtte skrev: Vel.... har delte erfaringer på akkurat dette. Og spesielt hus fra 80 tallet. Krysser fingrene for at det ordner seg for dere! Ja det håper virkelig jeg også uten at det blir for dyrt 😮
moroklompen Skrevet 29. november 2018 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjedde det samme hos meg, da viste det seg å være skikkelig tett langt nede i rørsystemet. Ble fikset av spylebil. Anonymkode: ef7cf...c39 Hvor mye endte du opp med å betale?
Gasellen Skrevet 29. november 2018 #15 Skrevet 29. november 2018 Får ikke tak i en ekstra lang stakefjær da? https://www.dinside.no/bolig/kan-du-spyle-selv/61490165
reiseglad Skrevet 29. november 2018 #16 Skrevet 29. november 2018 Tett kloakk. Her trenger du hjelp av fagfolk. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #17 Skrevet 29. november 2018 Full septiktank ? Anonymkode: 81c1c...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #18 Skrevet 29. november 2018 13 minutter siden, moroklompen skrev: Hvor mye endte du opp med å betale? Det ble rundt 6000 kr. Men ikke hatt problemer siden.. Anonymkode: ef7cf...c39 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #19 Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det ble rundt 6000 kr. Men ikke hatt problemer siden.. Anonymkode: ef7cf...c39 Tilleggsinfo: Du kan også be de gå inn med kamera i rørene for å se hva årsaken kan være hvis det blir et vedvarende problem. Anonymkode: ef7cf...c39 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #20 Skrevet 29. november 2018 Det skjedde hos oss en gang også. Der kom det opp i sluket i vaskekjelleren. Det var rett før jul, og på en lørdagskveld. Rørleggeren kom raskt, og prøvde å stake opp innenfra, men det gikk ikke. Så vi måtte måke snø så vi fant septiktanken, og spylebilen kom. Fikk tømt septiktanken. Så brukte de kamera og fant ut at røret mellom septiktanken inne på tomta som gikk ut til det kommunale hadde rast. Håper dere har fått hjelp nå, TS, og at rørleggeren fant ut hva feilen var. Anonymkode: a48b5...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå