AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Som overskriften sier, så er det alltid noen som med sitt vesen alltid er tidstyver og stjeler andres tid. Var nylig på livsstilsendringskurs, og der var det en mann som var ekstremt "synlig". Han var av den typen som stadig avbrøt kurslederen med flåsete kommentarer, så tilslutt så sa heldigvis kurslederen ifra at hun satte pris på at de som vil si noe rekker opp en hånd sånn at hun får mer oversikt. Han begynte å rekke opp en hånd, men hva hjelper det når han begynte å snakke før kursleder sa at det var ok? Altså, både jeg og flere deltar ikke på dette kurset for å bli opplært av denne tidstyven som også er kursdeltager og ikke har kompetansen vi trenger. Rommet vi satt i er ikke altfor stort, men god plass til alle, bortsett fra de to stakkarne som satt på hver side av denne mannen. Han satt altså på skrå (noe som i seg selv tar mer plass enn nødvendig) samtidig som han breiet seg ut. Så også at han hadde kjippet av seg skoene flere ganger 😮 Kanskje han svettet på bena? Normalt sett så er jeg som en magnet for sånne mennesker, og er dessverre ofte den som havner ved siden av den type personer, men hadde flaks denne gangen som slapp å sitte helt oppi denne mannen og irritere meg enda mer over han. Må også få med at det var tydeligvis flere enn meg som reagerte på han da man så at flere var tydelig oppgitte når han satte igang. Høres dette kjent ut for flere? Anonymkode: 2b601...63e
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Det er spesielt. Noen har bare et behov for å si mye, men ja, det er dumt å ta hele plassen til andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå