Gå til innhold

:( :(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg fikk helt sjokk. Jeg gikk tilfeldigvis på vekta for å se hvor mye jeg veide. Det er to måneder siden sist tror jeg. Til min store skrekk så hadde jeg gått opp syv kilo. Hvorfor? Jeg har ikke spist noe mer enn jeg pleier? Jeg har ikke trent noe mindre enn jeg pleier? Jeg har ikke gjort noe annerledes. Hvorfor har jeg gått opp da?

Og nå er jeg så lei meg og trist at jeg bare vil synke gjennom jorda.

For to år siden klarte jeg å slanke meg tre kilo. Jeg var så glad fordi det er så vanskelig å få bort. Men nå bare går jeg oppover. Jeg orker ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan legge på deg av trening siden muskler veier mer enn fett. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men noe går vi opp mens vi utvikler oss også, det kan fortsette inn i 20-årene.

Men ikke heng deg så mye opp i vekten. Hvordan er størrelsen din? Merker du noe på klærne?

HVis jeg hadde lagt på meg syv kilo sånn uten videre, hadde jeg ikke hatt et plagg som passet. men hvis det var pga trening ville dte vært noe annet.

Og som noen andre nevner her, vann i kroppen er ikke uvanlig når man fx venter mensen, det drar også på en kilo eller tre ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...