Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler jeg aldri klarer å finne undertonen min.

Jeg har prøvd gull og sølv smykker, blodårene mine og osv. men jeg er enda usiker.

noen ganger føler jeg at "å jeg passer best kalde toner!" for så å finne  noe kald jeg ikke passer i det hele tatt, men finner noe varmt som jeg passer litt bedre.

jeg føler ikke jeg er "natural" ettersom det er mange ganger jeg jeg føler at noe ikke passer til meg.  

jeg tror også jeg har problem med at jeg personlig ofte liker bedre varmetoner, uavhengig om de passer meg. jeg hater fargen rosa og er ikke særlig fan av de lilla fargene som nærmer seg rosa, men er redd at kasnkej min personlige preferanse ødelegger for å finne undertonen min.

har noen noen flere tips?

vet dere noen andre måter å finne det ut av? kan man ta sånn farge test maskin for foundation på kicks for å finne det ut?

jeg har to farget øyne, brune innerst, grønne utørst. håret mitt er sånn skitten blond at det blir litt grå-aktig. blodårene mine er mest lilla men og litt blått og turkis. 

har dysleksi så det er sikkert et par skriveleifer 😅

Anonymkode: 4705b...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regelen er at dersom blodårene dine er lilla/blå, så har du kald hudtone, og grønn om du er varm. Ser det ut som om de er begge deler, er du nøytral. Det er uansett bare en tommelfingerregel, så var jeg deg ville jeg sett på ulike ansiktsprodukter for å finne undertonen din. Finn noen som er veldig gule, og noen som er veldig rosa, og se hva som passer best. Smashbox har veldig varme produkter for eksempel, og de finnes på Kicks. Kalde produkter vet jeg mindre om. Men uansett, du får med deg prøver hjem også, om du vil hjem og prøve i ro og mak. :) 

Eksempelvis burde jeg etter ''regelen'' ha en nøytral hudtone, men er supergul i huden = veldig varm. Det er sjelden jeg klarer å få gule nok foundations.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...