fant Skrevet 30. mars 2005 #22 Skrevet 30. mars 2005 vi skal ha rekesalat med fløtesaus og krutonger' date=' det er kjempe godt og en lett forrett [/quote'] Det hørtes kjempegodt ut
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #23 Skrevet 30. mars 2005 Hvis du pynter med litt reker på toppen her blir det supergodt Min favoritt er nesten lik og ALLE har likt den (ikke vegeterianere da :-) ) 1 naturell youghurt (la denne renne av et par timer i en kaffefilter) 1 boks lettrømme eller creme fraish, 1,5 agurker raspes og man bruker er håndkle til å presse ut alt vann. Blander dette med så mye hvitløk man liker (alt fra 3-10!!! fedd) og 1 boks reker. Ha dette i halve avokado og du er sikret en festaften!! Pass bare på så ALLE spiser det; MYE hvitløk :-?
carina81 Skrevet 30. mars 2005 #24 Skrevet 30. mars 2005 Vi skal ha carpaccio av okse med syltede grønn pepper, salat, balsamico og pinjekjerner.
solisol Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #25 Skrevet 30. mars 2005 Takk for mange fine svar Vi har tenkt på broccetta med glaserte asparges rullet inn i parma skinke dandert med ruccola salat og god olivenolje. Hørtes dette godt ut?? Det er neimen ikke lett og glede alle gjestene. Kan ikke akkurat ringe rundt til alle og høre hva de liker og ta det som flertallet stemmer for. Tror ikke det blir aktuelt med skalldyr, siden det kommer noen gjester som er allergiske..
carina81 Skrevet 31. mars 2005 #26 Skrevet 31. mars 2005 Takk for mange fine svar Vi har tenkt på broccetta med glaserte asparges rullet inn i parma skinke dandert med ruccola salat og god olivenolje. Hørtes dette godt ut?? Det er neimen ikke lett og glede alle gjestene. Kan ikke akkurat ringe rundt til alle og høre hva de liker og ta det som flertallet stemmer for. Tror ikke det blir aktuelt med skalldyr, siden det kommer noen gjester som er allergiske.. Høres kjempegodt ut!!! Og jeg elsker jo asparges da..
tøydukke Anna Skrevet 31. mars 2005 #27 Skrevet 31. mars 2005 Vi skal ha grillet asparges med parmaskinke og det tror jeg faktisk de fleste av våre gjester kommer til å like.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 31. mars 2005 #28 Skrevet 31. mars 2005 Vi skal ha gravlaks og reketartar med avokado og ristede pinjekjerner på salat og toast. Det kommer jo også an på hva man skal ha til hovedrett. Kjøtt til forrett og til hovedrett kan bli litt tungt. Men det er uansett håpløst å velge noe som alle liker, så jeg ville gått for noe som dere selv har lyst på.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #29 Skrevet 31. mars 2005 Har noen av dere opplevd å få suppe til forrett?? I så fall, varm eller kald?? Min kjære nevnte på at han kunne tenkt seg det men jeg vet ikke helt jeg....
solisol Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #30 Skrevet 31. mars 2005 Jeg kunne aldri tenkt meg suppe i bryllup, med det er pga at jeg er så utrolig klønete. I sommer da jeg var i bryllup klarte jeg å søle et glass rødvin på den fine hvite duken :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:Jeg kan bare tenke meg hvordan kjolen min ville sett ut etter middagen Men jeg elsker suppe.. Hummer suppe er helt utrolig godt. Nam, Nam...
Olifant Skrevet 31. mars 2005 #31 Skrevet 31. mars 2005 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Jeg har også lagt ned forbud mot suppe i bryllupet vårt, selv om min kjære er veldig glad i det. Er desverre en stor sølekopp!
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 #32 Skrevet 31. mars 2005 Vi skal ha kremet sellerisuppe med ferskt hjemmelaget brød til. Har prøvesmakt den, og den var kjeeeeempegod gjelder vel bare å bøye seg godt over tallerkenen
Pasha Skrevet 1. april 2005 #33 Skrevet 1. april 2005 har kanskje lyst på kremet sand-krabbe suppe jeg.. dette er kjempegodt!.... men det gjelder vel bare å bøye seg godt over skåla for å ikke søle..(selv om jeg er verdens mester i det)
Pasha Skrevet 1. april 2005 #34 Skrevet 1. april 2005 har kanskje lyst på kremet sand-krabbe suppe jeg.. dette er kjempegodt!.... men det gjelder vel bare å bøye seg godt over skåla for å ikke søle..(selv om jeg er verdens mester i det)
eliassen Skrevet 1. april 2005 #35 Skrevet 1. april 2005 Vi skal mest sannsynlig ha kamskjell til forrett vi. Gleder meg masse, for det er jo så godt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #37 Skrevet 1. april 2005 Vi skal mest sannsynlig ha kamskjell til forrett vi. Gleder meg masse, for det er jo så godt. Dere ta'kke mye hensyn til gjestene deres, skjønner jeg. Mange liker ikke det.
Snutus Skrevet 1. april 2005 #38 Skrevet 1. april 2005 Dere ta'kke mye hensyn til gjestene deres, skjønner jeg. Mange liker ikke det. Jeg kjenner ingen som ikke liker kamskjell, dessuten er det umulig å finne noe som absolutt alle liker.
Bokalven Skrevet 1. april 2005 #39 Skrevet 1. april 2005 Suppe er godt, men ikke kult å søle utover hele seg, nei. *humrer litt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå