Gå til innhold

Liberale og konservative

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har den beste tenkningen?

Liberale

Konservative 

vs

Anonymkode: c4dc6...dea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EDIT: Ser at det klippet som omhandler liberale kommer fra FOX News, så innholdet bør vel kanskje taes med en klype salt.

• Liker 3
Skrevet

Tjaa her var mye forskjellige meninger. Personlig er jeg religiøs muslim, praktiserer troen og det hele. De mest humane verdiene er liberale og da heller jeg mer mot det selv om jeg skulle ønske de konservative hadde mer samhold uansett tro. Hadde jeg bodd i usa ville jeg fått støtte av de konservative. For min del funker det ikke dem da. Liberale har mer lev og la leve mentaliteten. 

Anonymkode: d38e0...cf4

• Liker 1
Skrevet

*ville jeg ikke fått støtte

Anonymkode: d38e0...cf4

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

EDIT: Ser at det klippet som omhandler liberale kommer fra FOX News, så innholdet bør vel kanskje taes med en klype salt.

FOX News er jo en liberal kanal, så alt som kommer fram der, viser jo hvilke holdninger liberale har. Men ja, vanskelig å ta seriøst, men det gjelder jo de fleste liberale. 

Anonymkode: 5fe11...361

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var jeg så dum (beklager, tidlig på morgenen og sovet altfor lite) at jeg automatisk tenkte liberal det samme som liberale i Norge, men i USA er jo det republikanske partiet konservative, og alt som kommer fra på FOX News er konservativt, så ja, alt det de sier om liberale MÅ taes med en kilo salt. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var jeg så dum (beklager, tidlig på morgenen og sovet altfor lite) at jeg automatisk tenkte liberal det samme som liberale i Norge, men i USA er jo det republikanske partiet konservative, og alt som kommer fra på FOX News er konservativt, så ja, alt det de sier om liberale MÅ taes med en kilo salt. 

Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...