AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Nå mener jeg ikke forsvar der noen trenger støtte pga urettferdig behandling. Det er når de vi kaller moralens voktere begynner å si til andre at de ikke skal se ned på de som ....... og må bevise at de som ...... er like mye verdt. Anonymkode: 52392...17d
Thyra Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå mener jeg ikke forsvar der noen trenger støtte pga urettferdig behandling. Det er når de vi kaller moralens voktere begynner å si til andre at de ikke skal se ned på de som ....... og må bevise at de som ...... er like mye verdt. Anonymkode: 52392...17d Jeg synes ikke det er degradering å protestere når noen ser ned på andre av dårlige grunner. Dvs andre grunner enn at de er egoistiske, ondskapsfulle, fordomsfulle osv. Å se ned på noen pga at de har lite penger, mangler jobb, har dårlig betalt jobb, er uføre, er lite pene, har psykiske problemer osv, synes jeg er lavmål. Og jeg føler ikke at man trenger å bevise at alle er like mye verdt. Det burde være en selvfølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå