Gå til innhold

Hva gjør du hvis en mann sender deg uoppfordret dickpic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blokkerer tvert, eller så sender jeg linker eller printscreens av lovverket angående blotting. Kanskje lærer de uintelligente hjernene deres noe, håper jeg...

Hva gjør du?

Anonymkode: 1d5a0...192

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

anmelder!

Anonymkode: 26827...2e8

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

anmelder!

Anonymkode: 26827...2e8

Har det funket?

Skrevet

Jeg sjekker rett inn på voldtektsmottaket.

Anonymkode: 6be3d...a87

Skrevet

Ingen ting. Jeg har sett så mange meter kuk i mitt skitne liv at et uskyldig foto ikke gjør noe fra eller til. 

Anonymkode: 234b7...35e

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan gjøre det.

https://www.nrk.no/vestfold/penisbilde-kostet-14.000-kroner-1.14233045

Anonymkode: f651a...d61

Tja vet ikke. Har vurdert å anmelde, men vanskelig når man mest får det på snap og må ikke kan identifisere personen. Man ser ikke i selve snappen man åpner hvem som har sendt :( Redd det bare ville blitt henlagt

Skrevet

Forteller at søsteren min er politi, da blir de fort stressa. 

Skrevet

Legger fra med telefonen. Thats it.

Anonymkode: 7e70f...189

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sjekker rett inn på voldtektsmottaket.

Anonymkode: 6be3d...a87

Morsomt. :roll:

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen ting. Jeg har sett så mange meter kuk i mitt skitne liv at et uskyldig foto ikke gjør noe fra eller til. 

Anonymkode: 234b7...35e

Men alle er ikke som deg!

Anonymkode: f651a...d61

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg foreslå å sende bilde tilbake av en mye større penis? 😂

• Liker 5
Skrevet

Gir beskjed om at der er vi ikke i vårt forhold. Får dick pick jeg vil ha, men har også fått slike bilder fra menn som jeg overhode ikke er interessert i.

Anonymkode: 8c18d...70b

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å sende bilde av en sånn her tilbake og si at neste gang det skjer er det pikken hans i den saken der. Får aldri ønskede dickpics, er alltid en eller annen tulling som sender helt tilfeldig på instagram eller noe og det er veldig ekkelt.

1.jpg?8021

• Liker 5
Skrevet

Latterliggjør dem

Anonymkode: edf06...425

• Liker 7
Skrevet

Ville ha ønsket dem god bedring. 

Anonymkode: fb2ed...ef2

Skrevet

Ler mens jeg blokkerer de.

Deretter sender jeg melding om at jeg fikk dickpick helt ut av det blå på gruppechatten. Og ler litt til.

Anonymkode: 4f7af...954

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du?

Dere burde le av dem og sende bildene på facebook og henge de ut  der for faktisk få en slutt på det.

• Liker 4
Skrevet

Ber han dra til h.....  hverken mer eller mindre. Hører aldri noe fra noen igjen. Burde egentlig anmeldt. Blotting er jo ikke lov. Kvalme ekle og så utrolig dumme menn. Kan ikke ha mye mellom øra. 

Anonymkode: 27483...801

• Liker 2
Skrevet

Forteller dem at å sende sånn bilde, uten samtykke, er ulovlig. 

Dog, har jeg bestemt meg for å anmelde fra nå av (Og jeg får dem ikke på snap, siden jeg kun har venner og familie der). 

• Liker 1
Skrevet

Kommer HELT an på hvem det er og hva som leder til at han sender bildet. Vil for eksempel ha mer sympati med at en god venn som jeg chatter mye med og blant annet snakker om kjærlighet og sex med, mistolker forholdet vårt og sender, enn dersom en helt random gjør det. I det siste tilfellet hadde jeg nok vurdert å anmelde, i det første tilfellet kan jeg tenke meg alt fra at jeg hadde reagert positivt, til at jeg hadde ledd, synes det var kleint, eller bare høflig fortalt han hvorfor jeg opplevde det som feil.

Anonymkode: 4f725...e53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...