Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Herrlighet 🤯 ganske sikker, at jeg hadde EL for to dager siden... Vi prøver aktivt å bli gravide, og er i pp3. Vet at egget ikke fester seg før det har gått minst en uke, men idag og i går kveld har jeg fått plutselige kramper i magen, som stikk på en måte som bare bygger seg opp og gjør rett og slett drit vondt. 😪 Har også en del luft smerter, og går ofte på do (nr2)🤭 

noen som vet hva det kan være, og som kan gi noen tips til urolige meg som har så lyst på bebis i magen?🌸💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, jenta98 skrev:

Heisann. Herrlighet 🤯 ganske sikker, at jeg hadde EL for to dager siden... Vi prøver aktivt å bli gravide, og er i pp3. Vet at egget ikke fester seg før det har gått minst en uke, men idag og i går kveld har jeg fått plutselige kramper i magen, som stikk på en måte som bare bygger seg opp og gjør rett og slett drit vondt. 😪 Har også en del luft smerter, og går ofte på do (nr2)🤭 

noen som vet hva det kan være, og som kan gi noen tips til urolige meg som har så lyst på bebis i magen?🌸💕

Høres ut som vanlige luftsmerter.  Er altfor tidlig for å merke noe av en eventuell graviditet.  Kanskje du brygger på noe magevirus.

Anonymkode: 2e8d0...04e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...