Gå til innhold

Finnes ikke de gode gamle kjøkkenhåndklærne lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damaskhåndklær fra Georg Jensen. Hatt noen i snart 20 år. Like fine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter gjerne noen 70-talls kjøkkenhåndklær i frotté med gamle kjøkkenhåndklær i lin (en til en).

Skrevet
På 29.11.2018 den 0.11, AnonymBruker skrev:

På Coop Extra her jeg bor(Sogn) selger de kjøkkenhåndklær i frotté. Har riktig nok ikke prøvd dem selv ennå, men de ser i alle fall ut som sånne "gode, gamle". 

Anonymkode: 33c37...6f8

Bekreftar at dei har på coop extra 😀 

Elles vil eg tippa at dei har på Princess.

Anonymkode: 8e749...53e

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Coop obs hadde for få uker siden. Men de beste kjøkkenhåndklære er etter min mening i lin og ikke i frote. Linhåndklær må jeg utrnlands for å få tak i. 

Bruker du skyllemiddel i vaskemaskinen? Da slutter både håndklær og annet å trekke til seg vannet, 

Anonymkode: ee48f...731

Jeg ser håndklærne jeg la ut link til er i en blanding av bomull og lin. Det står linkjøkkenhåndkle i overskriften, så her synes jeg Princess driver med villedende markedsføring. 

Men blandingshåndklær er ganske gode de også. 

Anonymkode: 77b61...102

Skrevet

Dei beste eg har kjøpt i vanlege butikkar har vore frå coop obs. Fungerer akkurat som dei gamle. 

Anonymkode: 740ed...148

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dei beste eg har kjøpt i vanlege butikkar har vore frå coop obs. Fungerer akkurat som dei gamle. 

Anonymkode: 740ed...148

Men de har flere forskjellige typer. Hvilke er det du har? 

Anonymkode: 77b61...102

Skrevet (endret)

Kjøp lin! Ingenting er som det. Jeg har både nye linhåndklær fra Växbolin og jeg har mange gamle kjøpt på loppemarked i tillegg. De nye bør vaskes 5-10 ganger først, så er de gull.

Her er link til de jeg har:

https://www.norwaydesigns.no/collections/vaxbo-lin

Endret av Maude
Skrevet

Frotte i ruter på JYSK. Har også store kokkehåndklær (Y) 

Skrevet

Princess har i tynn frotté med gammeldags typisk mønster til kjøkkenhåndkle, og samme størrelse. Har en liten haug derfra. 

Skrevet
På 28.11.2018 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at alle kjøkkenhåndklær nå for tida er de i glatt bomull, som ikke tørker opp noe som helst. Bare dytter vannet rundt.

Hva skjedde med de gode, gamle frottéhåndklærne, som regel røde og blå rutete?

Var så glad for å finne det jeg trodde var slike på Spar Kjøp, men disse er heller ikke helt som de "skal være".

Jeg jobber i en butikk som selger noe tekstil, blant annet, og med det antall kunder vi har som spør etter slike, så må det bety at de er litt verre å få tak i?

Eller er de, og jeg, så dårlige til å lete? 

Hjelp! Hvor kan jeg kjøpe dette?

Anonymkode: eccd8...5c6

Jeg har kjøpt mine kjøkkenhåndklær på Coop Extra :) 

Anonymkode: 298cd...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...