Gå til innhold

Sexdate - rett på sak, eller ta det rolig først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne her, får besøk av en mann i helgen og sex ligger i kortene, det er ikke noe tvil om akkurat det. 

Jeg er veldig seksuell, men har nedjustert kåtheten min noen hakk etter å ha vært borti noen menn som kanskje synes det blir litt voldsomt. Kanskje fått en liten knekk i den seksuelle selvtilliten, eller eventuelt innsett at menn ikke er pulemaskiner som ikke tenner på alt, alltid?

Uansett, de gangene jeg har en hjemmedate av den typen så stiller jeg fullt påkledd, skjenker han en drink, vi prater litt, begynner å kline i sofaen og så blir det senga og sex etterhvert. Det vanlige. Men nå har jeg lyst å hente frem "gamle" meg, og bare åpne døra i over the top klisjé-sexy undertøy og gå rett på sak før han har fått av seg skoene. 

Hva synes dere menn om det, virker det litt for voldsomt eller som man prøver for hardt eller noe, eller er det bare positivt? Hva er eventuelt negativt med det?

Hører også gjerne kvinners erfaringer. Før var det jo noe jeg følte menn likte godt, men nå har jeg jo vært borti de som hadde syntes det var litt mye. 

Anonymkode: a0d17...434

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt an på hvordan tonen er mellom dere, hva har dere snakket om og er dere begge oppsatt på at dette er en sexdate da.. hvis dere begge er det så gjør du vel ikke noe galt i møte han i døra med det da..tror ikke det er mange menn som ikke hadde satt pris på det da:-)

• Liker 2
Skrevet

Dersom han også forventer sex vil det slå helt rått ann. Dersom han ikke forventer sex, men bare en date så kan det bli blandet, men regner likevel med at det blir godt mottatt i de aller fleste tilfeller.

Anonymkode: 1f517...fbf

• Liker 2
Skrevet

Gikk bra når kona mi gjorde dette andre gangen vi møttes. Var ganske fantastisk og komme hjem til noen i en gjennomsiktig babydoll som hadde kun en ting i tankene.

Anonymkode: d2e85...ef2

• Liker 1
Skrevet

Sexy, men kommer veldig an på relasjonen vår. I de fleste tilfeller foretrekker jeg at vi prater og slapper av litt før sex.

• Liker 2
Skrevet

Dette kan du gjøre på 2 eller 3 sexdate. Da vet du om han hadde likt det eller ei. Blir litt voldsomt første gang. Du hadde jo gitt alt på en gang, og spenningen forsvinner.  

Anonymkode: 04d9c...c42

• Liker 8
Skrevet

Det kommer vel helt an på hva slags forhold dere har, og hva slags type han er.

Jeg matchet med en fyr fra Tinder, han var frekk når vi chattet og sex var det vi skulle møtes for. Det som kom på døra mi var en høflig og nervøs fyr som vil sitte i sofaen og drikke brus, spise potetgull og prate om jobbene våre. Hadde jeg åpnet i undertøyet tror jeg han hadde løpt...

Anonymkode: 33f2a...94d

• Liker 4
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar!

Det er sex som er greia ja, null tvil om det :) Ikke noe mer enn det heller. Vi har hatt sex en gang før og, i en annen setting (røk på hverandre i fylla og skiltes før vi ble edru). 

Så jeg regner med klærne kommer av fort uansett, hvis ingen av oss mot formodning opptrer seg nervøst i starten. Men siden jeg ikke kjenner han veldig godt og plutselig har blitt litt usikker på om jeg vet så godt hva menn vil ha som jeg trodde før, så føles det jo best å "play it safe" og ta det rolig. Men jeg tenner jo selv på å gjøre sånt som beskrevet, og det er liksom meg

Det at jeg har blitt noe mer tilbakeholden etter å ha møtt menn som ikke har vært hundre prosent på bølgelengde med meg seksuelt er vel kanskje nettopp grunnen til at jeg har så lyst å hente frem den siden av meg igjen. Å bare si sånn med en gang at hallo, dette er meg, jeg er veldig MYE seksuelt, er det noe for deg eller ikke liksom.

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel helt an på hva slags forhold dere har, og hva slags type han er.

Jeg matchet med en fyr fra Tinder, han var frekk når vi chattet og sex var det vi skulle møtes for. Det som kom på døra mi var en høflig og nervøs fyr som vil sitte i sofaen og drikke brus, spise potetgull og prate om jobbene våre. Hadde jeg åpnet i undertøyet tror jeg han hadde løpt...

Anonymkode: 33f2a...94d

Haha! Ja ikke sant, man vet jo aldri helt. Jeg matchet også en gang med en fra Tinder som var såååå eplekjekk i meldingene sine, fremsto som litt arrogant nesten i de korte og überkule svarene sine, og han så jo helt ekstremt bra ut og. Høy og mørk med modellutseende, skinnjakke og siggen i kjeften og hele pakka. Bad boy-klisjeen om du vil, for min del handler det om at jeg tenner på selvtillit. Så kommer det en skikkelig "dork" på døra som bablet nervøst som en foss hele kvelden og oste bare usikkerhet lang vei i alt han sa og gjorde. Jeg trodde jeg skulle møte Don Draper og så føltes det mer som date med en 17 år gammel jomfru.

Åpnet ikke døra i undertøyet med han da, da tror jeg han hadde svimt av av skrekk:ler:

Skrevet
On 11/29/2018 at 11:49 PM, AnonymBruker said:

Men jeg tenner jo selv på å gjøre sånt som beskrevet, og det er liksom meg.

Dette er et tveegget sverd. Du risikerer at du skremmer ham bort og da blir det jo ikke noe på deg.

På den annen siden, *hvis* han liker å bli møtt på denne måten så har dere skutt gullfuglen begge to. 😄

Gjest Nina1975
Skrevet

Spør han hvordan han vil bli møtt. Enkelt og greit. Få han til å fantasere rundt dette, så er han rå-tent og klar for det meste når han kommer. Kan ikke risikere å skremme på han en innovertiss heller.

Skrevet

Kan jeg se an situasjonen, møte ham påkledd, prate litt kjapt og unnskylde deg, gå å skifte/kle av deg og komme tilbake til sofaen der han sitter. 

Anonymkode: 48930...db3

Skrevet

Jo, ikke jeg, endring på innlegget mitt over. 

Skrevet

Sex er en fin isbryter som gjør at man slipper frykten for avvisning gjennom daten. Jeg sier sex først, prat etterpå, det har jeg best erfaring med.

Anonymkode: 144b6...24c

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg se an situasjonen, møte ham påkledd, prate litt kjapt og unnskylde deg, gå å skifte/kle av deg og komme tilbake til sofaen der han sitter. 

Møtt kvinner der jeg sitter naken i godstolen....

De har beskjed om å kle seg naken og komme inn ...

til og med med blindfold...

la meg de de og la de vise seg frem

ja les riktig brette seg ut....

utrolig opphissende....

rett å slett

• Liker 1
Skrevet

PS   begge må seff tenne på å gjøre det slik ..........

Skrevet
3 timer siden, Master1 skrev:

Møtt kvinner der jeg sitter naken i godstolen....

De har beskjed om å kle seg naken og komme inn ...

til og med med blindfold...

la meg de de og la de vise seg frem

ja les riktig brette seg ut....

utrolig opphissende....

rett å slett

Hvor bor du og trenger du selskap i kveld? :lur:

Anonymkode: 24d95...9ad

Skrevet

Ta det litt piano på første møte, og ta den heller helt ut på den måten ved eventuelle senere treff!

Anonymkode: 8d5c3...6a1

Skrevet

send emlding...

Hvem der

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det litt piano på første møte, og ta den heller helt ut på den måten ved eventuelle senere treff!

Anonymkode: 8d5c3...6a1

Rått og sitte der og vite.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...