Gå til innhold

Hva synes dere om denne julekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.zalando.no/anna-field-strikket-kjole-blackberry-an621c0z9-q11.html

Kan nevnes at jeg er 22 og foretrekker kjoler som dekker litt :) Lommene på fremsiden og kragen synes jeg var søt og noe spesiell på en positiv måte. Mønsteret er jeg derimot litt usikker på. Kanskje "skriker" det litt vel mye? Tenker også at formen på den hvite delen av mønsteret lett kan gi en illusjon av at man ser bredere ut enn man egentlig er

Men kjolen virker jo så fin og enkel til et litt rolig juleselskap. Tanker? 

Anonymkode: 21861...527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygg

Anonymkode: 55e94...c91

• Liker 9
Skrevet

Jeg er mye eldre enn deg, og den kjolen der minner meg om noe min mormor eller farmor kunne ha gått i........den minner meg noe de kunne hatt, riktignok lengre lengde men ellers akkurat det samme...... så big no! fra meg

Anonymkode: 104b3...679

• Liker 3
Skrevet (endret)

Til kjole 1: Synes den var passende til et lite juleselskap, dekkende og ikke for mye mønster. Men tror den ikke er helt kledelig kjole mtp passform og at mønsteret gjør en bredere ja. Kan se det på modellen til og med.

Endret av The R. S
Skrevet

Synes begge kjolene var mer hverdagskjoler enn til fint.

Anonymkode: cdbc8...aa2

• Liker 1
Skrevet

Likte ikke den første kjolen. Hadde mye heller tatt den andre :)

Anonymkode: 89f05...899

Skrevet

Kjole 2 var litt for enkel igjen og passer mer til hverdags. Men fin farge, ville heller valgt den fremfor nr 1.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes begge kjolene var mer hverdagskjoler enn til fint.

Anonymkode: cdbc8...aa2

Det er kun snakk om å være foreldrene og besteforeldrene mine i selskapet. Alternativet er å gå med skjørt og bluse 

ts 

Skrevet

Jeg likte kjole nr.1👍😊

Anonymkode: 30f22...6c4

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, The R. S skrev:

Kjole 2 var litt for enkel igjen og passer mer til hverdags. Men fin farge, ville heller valgt den fremfor nr 1.

Bruker heler og noen smykker til så da tror jeg det skal gå seg til :) har heller ikke noe imot at den kan brukes til hverdags mtp på økonomien min 

https://www.zalando.no/warehouse-mono-sparkle-dress-sommerkjole-blackgrey-wa221c0ga-t11.html

Denne er også litt fin, men virker ikke særlig julete. Får se om den er på tilbud i romjulen :)

ts 

• Liker 1
Skrevet

Kjole 2 med litt pene smykker var 100 ganger bedre!

Anonymkode: 104b3...679

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg likte kjole nr.1👍😊

Anonymkode: 30f22...6c4

Likte den jeg også, men mønsteret ble nok litt for mye. Om den var ensfarget burgunder så ville den nok kanskje vært hakket finere :)

ts 

Skrevet

Uten tvil nr. 2! Den kan pyntes både opp og ned med sko, smykker etc. og brukes ved flere anledninger. 

Skrevet

Syns begge var kjerring-aktige. Hvis jeg måtte velge, ville jeg valgt kjole nr 2. 

Anonymkode: 8dcf7...3e3

Skrevet

Jeg har ikke noe imot utseendet på noen av disse. Men hundre prossent pollyester? Skeptisk.

Anonymkode: 206d3...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...