Gå til innhold

Spise seg mett på smaksprøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å benytte sjansen når det er smaksprøver i butikken til å spise meg (litt) mett dersom jeg er sulten. Men jeg pleier aldri å ta mer enn 10 sånne plastbegere. Gjør det litt diskré ved at jeg svinger innom med jevne mellomrom ila. handleturen. Her om dagen kom butikksjefen bort til meg og var illsint, og truet med å kjeppjage meg ut av butikken neste gang han så meg forsyne meg. Hva pokker?? Det er jo ikke min feil at de gir bort mat gratis.

Anonymkode: d5a71...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolleritrollera 

Anonymkode: d03bf...b50

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å benytte sjansen når det er smaksprøver i butikken til å spise meg (litt) mett dersom jeg er sulten. Men jeg pleier aldri å ta mer enn 10 sånne plastbegere. Gjør det litt diskré ved at jeg svinger innom med jevne mellomrom ila. handleturen. Her om dagen kom butikksjefen bort til meg og var illsint, og truet med å kjeppjage meg ut av butikken neste gang han så meg forsyne meg. Hva pokker?? Det er jo ikke min feil at de gir bort mat gratis.

Takk for bildene i hodet 😂

• Liker 5
Skrevet

Du kan si at du tar en smaksprøve for meg. Jeg aksepterer ALDRI smaksprøver i butikken.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Trolleritrollera 

Anonymkode: d03bf...b50

Vi får håpe det.

Anonymkode: 0aad1...ebb

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får håpe det.

Hva er så ille med å benytte seg av butikkens tilbud da? Det står ikke noe skilt som sier maks 1 per pers f.eks. De flår oss vanligvis uansett på alt det andre man kjøper der.

Skrevet

Hvorfor var butikksjefen sint da? Det er ikke butikken som deler ut smaksprøver, det er produsenten 😋  (tulletråd...)

Anonymkode: f0870...7ab

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet
13 minutter siden, T-Rex skrev:

Du kan si at du tar en smaksprøve for meg. Jeg aksepterer ALDRI smaksprøver i butikken.

Dumt av deg. Hvorfor i alle dager ikke? Brødskive med ost/smøreost gidder jeg virkelig ikke smake, men kjøtt/fisk er supert. Men har folkeskikk og tar bare en. Ts burde få god gammeldags ris for sin mangel på manerer. 

Skrevet
40 minutter siden, theTitanic said:

Dumt av deg. Hvorfor i alle dager ikke? Brødskive med ost/smøreost gidder jeg virkelig ikke smake, men kjøtt/fisk er supert. Men har folkeskikk og tar bare en. Ts burde få god gammeldags ris for sin mangel på manerer. 

Blir som tiggere og selgere på gata. Det er innpåslitsomt.

Skrevet

Det ligger i navnet. Smaksprøver. De gir bort prøver, ikke måltider. Det tror jeg du forstår selv også, hvis du tenker deg riktig godt om.

• Liker 6
Gjest theTitanic
Skrevet
3 minutter siden, T-Rex skrev:

Det er ikke det samme, men forstår om du ikke ønsker å forholde deg til den personen som deler ut. 

Skrevet

Trodde slike smaksprøve-greier var utdødd for lenge siden? Har jobbet i butikk i 11 år, og aldri sett noe til dem. Sist jeg så noe sånt var midt på 90-tallet en gang...

Anonymkode: c44fb...b08

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, theTitanic said:

Det er ikke det samme, men forstår om du ikke ønsker å forholde deg til den personen som deler ut. 

Hadde det enda vært på Vinmonopolet. Men dengang ei.

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, T-Rex said:

Kan ikke sammenlignes.

"Innpåslitsomt" har jeg aldri sett eller hørt før.  :ler:

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde slike smaksprøve-greier var utdødd for lenge siden? Har jobbet i butikk i 11 år, og aldri sett noe til dem. Sist jeg så noe sånt var midt på 90-tallet en gang...

Jeg ser det stadig vekk.

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet
2 minutter siden, T-Rex skrev:

Hadde det enda vært på Vinmonopolet. Men dengang ei.

Hohoho. De hadde faktisk fått mye mer kunder ved å gjøre det. Hvor mange er det vel som ikke kjøper ny type alkohol fordi de ikke vet hva det smaker. Med de prisene her til lands så kjøper man sjelden en flaske for å se man muligens liker den. Det blir dyr smaksprøve. 

Polet er ikke glad i å selge eller å få nye kunder. 

Gjest theTitanic
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber du på kiwi eller joker så har du nok ikke sett noe. Rema, meny og ultra har smaksprøver innimellom. 

Skrevet
1 minutt siden, theTitanic skrev:

Jobber du på kiwi eller joker så har du nok ikke sett noe. Rema, meny og ultra har smaksprøver innimellom. 

Kiwi har nå også det!

Anonymkode: 7c784...523

• Liker 2
Skrevet

Her er det smaksprøver i omtrent alle butikkene på sentrene. Coop obs, Meny, Rema, Spar. Vanlig isåfall.

Anonymkode: 562af...9c8

Skrevet
On 11/28/2018 at 9:40 PM, AnonymBruker said:

Ser dem stadig 😋

Anonymkode: ae811...774

Skrevet
På 28.11.2018 den 21.45, theTitanic skrev:

Hohoho. De hadde faktisk fått mye mer kunder ved å gjøre det. Hvor mange er det vel som ikke kjøper ny type alkohol fordi de ikke vet hva det smaker. Med de prisene her til lands så kjøper man sjelden en flaske for å se man muligens liker den. Det blir dyr smaksprøve. 

Polet er ikke glad i å selge eller å få nye kunder. 

Funfact: Vi ansatte har masse smaksprøver! Inne på pauserommet stor det til enhver tid 8-10 flasker alkohol som det forventes at du smaker på i løpet av uken. Dette er for at vi skal kunne gi best mulig service til deg, og vite hva vi snakker om. 

Vi svelger selvfølgelig ikke. 

Mvh ansatt på polet 😉

Anonymkode: b7cfe...ada

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...