ElinX0Xpoliti Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 http://archive.is/U1Uvo Etter diesel avgiften så kaller han igår at de er kjeltringer som protesterer mot han, dette er en overraskelse for meg. Politikere i hans "klasse" pleier å si: "beklager, jeg skal se på avgiften og hva som kan gjøres" og ikke gjøre noe. Dette er en mann som kaller seg selv for Napoleon og Jupiter, ikke en sammenligning men en defakto påstand at han er det. Og oppfører seg rart mot Trump mens media jubler når normale folk som så "handtrykket" og samhanlingen med Trump og Makron, samt at Trump ble skilt av Putin. Makron fremstår som smålig og en av de verste presidentene siden 1800 tallet. Det mener jeg oppriktig, Makron som har en oppslutning på 20% vil være en av de verste "herskeren" (fransk versjon) i Fransk historie. 2
T-Rex Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 1 minutt siden, ElinX0Xpoliti said: http://archive.is/U1Uvo Etter diesel avgiften så kaller han igår at de er kjeltringer som protesterer mot han, dette er en overraskelse for meg. Politikere i hans "klasse" pleier å si: "beklager, jeg skal se på avgiften og hva som kan gjøres" og ikke gjøre noe. Dette er en mann som kaller seg selv for Napoleon og Jupiter, ikke en sammenligning men en defakto påstand at han er det. Og oppfører seg rart mot Trump mens media jubler når normale folk som så "handtrykket" og samhanlingen med Trump og Makron, samt at Trump ble skilt av Putin. Makron fremstår som smålig og en av de verste presidentene siden 1800 tallet. Det mener jeg oppriktig, Makron som har en oppslutning på 20% vil være en av de verste "herskeren" (fransk versjon) i Fransk historie. Har du drekt? 2
ElinX0Xpoliti Skrevet 28. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2018 1 hour ago, T-Rex said: Har du drekt? T-rex, har du faktisk et argument? Jeg kan vise deg hvor han sier at han er den nye Napoleon og Jupiter. Er det ikke rart at Makron snakker at han er en gud og sier han faktisk er som Napoleon. Du svare på et svar ifra meg en gang: "Du er mine mine" som var utrolig bisart og rart.
Gjest Rocka69 Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Om 3,5 år er det nytt presidentvalg i Frankrike. Ut ifra meningsmålingene så må nok Emmanuel Macron flytte ut Elysée palasset i slutten av april 2022. Og siden han er upopulær, sosialistene er upopulære, de konservative er upopulære, så er risikoen for at Marine Le Pen nå seiler opp som den som overtar Elysée palasset i april 2022. Og da ryker trolig EU også. For da blir det MFGA - Make France Great Again - Vive La France for alle penga, og screw EU. På meningsmålinger er hun mye mer populær enn Macron og ev andre presidentkandidater. Bare sjekk ut Le Monde og Le Figaro med jevne mellomrom.
ElinX0Xpoliti Skrevet 29. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2018 (endret) 58 minutter siden, Rocka69 said: Om 3,5 år er det nytt presidentvalg i Frankrike. Ut ifra meningsmålingene så må nok Emmanuel Macron flytte ut Elysée palasset i slutten av april 2022. Og siden han er upopulær, sosialistene er upopulære, de konservative er upopulære, så er risikoen for at Marine Le Pen nå seiler opp som den som overtar Elysée palasset i april 2022. Og da ryker trolig EU også. For da blir det MFGA - Make France Great Again - Vive La France for alle penga, og screw EU. På meningsmålinger er hun mye mer populær enn Macron og ev andre presidentkandidater. Bare sjekk ut Le Monde og Le Figaro med jevne mellomrom. Marie le penn er en Fransk sosialist som er etnisk (eller etno) nasjonalist. Kan hende at hun går viva la France, som trump stil, jeg tror hun går vidre på manifestet til partiet hennes. Med mindre de finner atomvåpen og massegraver hos le pen huset så vinner nok le pen valget som kommer 2022 og over tar i 2023. Det kan hende at det blir mer litt valg rariteter som sist valg. Franske folket har fått nok nå ser det ut som, spesielt om du leser media kommentarer på google translate. Ja, det som er spørsmålet er hvor mye Frankrike er igjen etter Makron vannstyre og egoisme. Endret 29. november 2018 av ElinX0Xpoliti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå