Gå til innhold

Når jeg runker så er sæden som kommer ut rød....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal sprute etter å ha onanert så er fargen alltid sånn litt rødaktig, og ikke hvit som sæden skal være. Og det spruter ikke sånn full fart ut som er vanlig heller, men så sakte og lite trykk i...

Jeg er litt bekymret, er dette farlig??? Må jeg til lege? Synes det er  flaut å måtte dra dit eller fortelle foreldrene mine det

Gutt 17 år

Anonymkode: c3039...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til lege. Du trenger ikke fortelle foreldrene dine, og legen har sett og hørt alt før. 

Anonymkode: 9ba0e...766

• Liker 15
Skrevet

Ta en pause i runkingen.. 

Anonymkode: 4ed2e...c3a

Skrevet

Gå til lege! Sæd skal IKKE ha rødfarge.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

men så sakte og lite trykk i...

Gutt 17 år

Bare vent til du blir eldre! Da jeg var 17 kunne jeg skyte sæd helt opp til haka når jeg runka. Nå som jeg nærmer meg 40 er jeg heldig hvis det i det hele tatt flyr 3 cm 😂

Anonymkode: 479a7...27b

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare vent til du blir eldre! Da jeg var 17 kunne jeg skyte sæd helt opp til haka når jeg runka. Nå som jeg nærmer meg 40 er jeg heldig hvis det i det hele tatt flyr 3 cm 😂

Anonymkode: 479a7...27b

Hva er det for slags svar.

Ts, jeg synes du skal ta en tur til legen. Om det er noe bekymringsverdig blir det tatt tak i det fort. Om ikke så slipper du å bekymre deg.

Anonymkode: e95f1...089

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg skal sprute etter å ha onanert så er fargen alltid sånn litt rødaktig, og ikke hvit som sæden skal være. Og det spruter ikke sånn full fart ut som er vanlig heller, men så sakte og lite trykk i...

Jeg er litt bekymret, er dette farlig??? Må jeg til lege? Synes det er  flaut å måtte dra dit eller fortelle foreldrene mine det

Gutt 17 år

Er orgasmen like sterk? Går det hardt for deg? Normalt går sånt over. Men misfarginger høres unormalt ut.

Anonymkode: ec7d9...426

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det brystbilde av Trine Aarvold der på en side om sæd og onanering? Hadde det ikke holdt med et bilde av ansiktet?

Anonymkode: d7ff0...281

?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det brystbilde av Trine Aarvold der på en side om sæd og onanering? Hadde det ikke holdt med et bilde av ansiktet?

Anonymkode: d7ff0...281

Hva snakker du om? Det var da et helt vanlig og nøytralt portrettbilde.

Anonymkode: 9ba0e...766

Skrevet

Jeg ville snakket med lege, har aldri opplevd misfarging av sæd og har runket i 25 år. (Ser den sjelden ved sex eller blowjobs). 

Anonymkode: 8c31e...7ba

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 17 år

gå til lege, den skal være hvit og tykk og seig. Rødt tyder på blødninger eller infeksjoner eller lignende.

Se link: https://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/normal-saed-3514997

Endret av kvinne35+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...