Gjest rabiate Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 HEI!!! Vi drømmer vell alle om å få stå hvit brud eller? Han stresser ikke med det, sier han... :-) Men har en anelse om at min kjære er litt for sjenert til å være midtpungt i en bryllups fest.... Har det egentli ikke "travelt", men min Sviger mor har uhelbredelig kreft i bryst og i ryggen (skjelettet). Hun er i fin form men hvem vet. Blir litt trist hvis hun ikke får oppleve sønnens bryllup... Håper det er noen som kan dele tankene sine med meg.
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo hinte litt om hva du tenker om det..
tommeline Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Hvis han ikke har lyst til å gifte seg blir det jo litt feil å gifte seg bare for at moren hans skal få oppleve det... Han er vel klar over denne situasjonen selv? Ville tatt og snakket med ham om det. Det trenger jo ikke nødvendigvis være et stort og pompøst bryllup? Går jo an å gjøre det enkelt, men likevel fint.
Gjest rabiate Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Hei!! Takk for svarene. Synes egentli det er like viktig at Familien skal være med på å fæire kjærligheten vår. (Noen som er enig?) Det er vell egentli ikke det at han ikke har lyst men... Lurer (håper) på om han kansje planlegger et frieri, men han er ikke typen som klarer å holde på en hemmelighet.... Han snakker d bare bort når jeg begynner å "hinte" Jeg har luftet ideene mine for han men da ler han bare av meg å kaller meg giftesyk... Å det er jeg vell også.... Så alle innspill taes imot med takk!!
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Hint til ham litt.. at du drømmer om bryllup en dag.. Hva han tenker om det, nevn kanskje det du tenker om moren hans..
Gjest Revenka Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Tihi, jeg kjenner meg igjen. Jeg har tilogmed hengt bilde av drømmekjolen på kjøleskapet (delvis for å motivere meg selv til å spise sunt, og delvis som en hint).. hehe.. vi har snakket om det mange ganger, og har blitt enige om at det ikke blir før vi er ferdige med utdannelsen vår (ferdig om ett år!). Mamma har sagt at hun skal betale for mine gjester, alkohol og orkester (det betalte hun nemlig for min søster). Jeg håper han frir til meg snart, men samtidig så vil jeg gjerne gifte meg innen et år etter at vi er forlovet, så da passer det ikke å forlove seg før om et års tid. Men jeg er fryktelig utålmodig! hehe.. Synd det med svigermor da. Håper hun er der for å dele dagen med dere når den endelig kommer.
Gjest rabiate Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Heisan! Morsomt at d er noen som kjenner seg igjen! Godt å kunne fortelle tanker man har til noen man ikke vet hvem er... Vi Er barndoms venner som "bare" hvært sammen i snart tre år, men vi har fått tid til mye... Sluttet med pillen etter ni månder pga. humør svininger, å vi var fulstendig klar over at sjansen for å bli gravid var STOR! La meg si det sånn, nå har vi en nydelig sønn på 1 år. Vi har ikke bil men hus å båt... Kansje jeg skal få meg ei dagbok.... Får se om jeg får det til. Men over til min kjære Svigermor! Har nesten bedre kontakt med henne enn min mamma... Da sønnen vår fylte år kunne hun ikke komme siden var mitt i influensa sesongen. Min kjære tok det veldig tungt! å da begynte jeg å tenke på vordan blir et eventuelt bryllup uten henne. Skal prøve å si va jeg tenker til han! Men hvordan? Det er ikke bare å buse ut med det... Noen som Kan komme med gode råd?? :-? KLEM
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2005 #8 Skrevet 30. mars 2005 Si igje at du gleder deg til å gifte deg med ham, at det blir mer enn skikkelig ramme rundt forholdet, dere gir hverandre løfter & at det er en typisk pike-drøm.. Og at du vil så gjerne at moren hans skal oppleve alt..
Gjest rabiate Skrevet 30. mars 2005 #9 Skrevet 30. mars 2005 Hei Dark Angel! Tusen takk for gode råd! Det var noen gode argumenter, Men jeg har jo også lyst til å bli overasket når han går ned på kne... Men man kan vell ikke få i både pose og sekk...
Bokalven Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 Vi drømmer vell alle om å få stå hvit brud eller? Eh... Nei. Jeg har aldri drømt om å stå hvit brud. Og det kommer jeg heller ikke til å gjøre... Stå brud, jo, men ikke hvit!
tommeline Skrevet 30. mars 2005 #11 Skrevet 30. mars 2005 Eh... Nei. Jeg har aldri drømt om å stå hvit brud. Og det kommer jeg heller ikke til å gjøre... Stå brud, jo, men ikke hvit! Ble bare nysgjerrig, hva skal du gifte deg i, siden du ikke skal ha hvit kjole?
Bokalven Skrevet 30. mars 2005 #12 Skrevet 30. mars 2005 Ble bare nysgjerrig, hva skal du gifte deg i, siden du ikke skal ha hvit kjole? En brudekjole som ikke er hvit. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå