Martine16 Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Hei. Jeg har fått varsel brev hjem til mine foreldre i både norsk og matte. I varsel bervet ang matten står det at fraværen min er på 11.19%,men da jeg var inne og sjekket på skolearena.no er dette før dokumentert er trukket fra. Når dokumentert er trukket fra har jeg 2.68%. Jeg har levert alt av innleveringer, prøver osv... Vi får ikke lekser i dette faget alt gjøres på skolen. Den forrige matte prøven fikk jeg en 5 på så det er ikke det at karakteren er 1 eller noe slikt. Fraværen min er til psykolog, bup, tannlege og det at jeg har hatt influensa. Det er akkurat det samme som gjelder ved norsken. Der er også alt av innleveringer, oppgaver, presentasjoner osv gjort. Har helt okei karakter der også, ligger på alt fra 4 til svak 5...
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Hva er spm egentlig? Anonymkode: 07d05...931 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Tipper at læreren sender varsel som føre-var før kontaktlærer har lagt inn dokumentasjon på gyldig fravær. Det er nok for å ha det formelle i orden tilfelle du går over fraværsprosenten. Anonymkode: 69f9d...092
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Lærer her. Varsel er nettopp det, varsel. Pass på å levere dokumentasjon på alt. Har du levert det, kan du anse det som en formalitet. Anonymkode: acaed...337 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 Jeg ville i alle fall ha ettergått at dokumentasjonen er registrert. Det virker nå helt tullete at du skal få varsel når nesten alt fraværet er dokumentert. Anonymkode: 70e38...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå