AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Har for tiden en 3-seter sofa som jeg er ganske fornøyd med. Men for å få flere sitteplasser, må jeg enten kjøpe noen lenestoler/stoler , eller bytte over til vinkelsofa. Har funnet en vinkelsofa som jeg liker, Passion hos Møbelringen. Men syns samtidig at en vinkelsofa er veldig "bindende". På Møbelringen sa de at mange kunder velger å gå over til det de ikke har når de velger nytt (altså å gå fra vinkel til sofa + stoler, eller omvendt). Så hva er argumentene for det ene eller det andre ? Og har noen tips om gode stoler ? Sliter med å finne det og.... Anonymkode: 9f028...e36
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Hjørnesofa ER bindende, ja, så tenk deg godt om. Ville heller valgt lenestoler. Anonymkode: 8c766...d77 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Hjørnesofa er skikkelig digg å ligge i, og vi har hjørnesofa nr. 3 nå. Ville aldri gått tilbake til 3 + 2 eller treseter pluss stoler. Anonymkode: 4ebb3...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Jeg har 3-seter pluss lenestoler nå. Neste gang tror jeg det blir vinkelsofa, synes det blir for liten plass på treseteren når jeg har guttebesøk og vi skal kose oss med en film:P Anonymkode: da36f...222
Ymra Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 Jeg har 3-seter og stoler, og kommer ikke til å gå vekk fra det neste gang jeg kjøper ny sofa. Personlig mener jeg 3-seter og stoler ser "ryddigere" ut og at det blir mer luft i rommet - jeg føler fort at hjørnesofaer tar hele stua. Synes også det er mer behagelig å snakke med folk som sitter i stoler på andre siden, enn det er å snakke fra de ulike endene i en hjørnesofa. Jeg mener også man får litt mer fleksibilitet med 3-seter og stoler, rett og slett ettersom taller på stoler kan varieres bedre. 1
Ullvott Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 Hvor mange er dere i husstanden? Vi er to personer og begge liker å slappe av i en sofa. Hos oss ville det derfor ikke vært aktuelt med 3+1+1. Vi har 3+2 som står mot hverandre nå, men vurderer om vi har plass for 3+3, eller allerhelst 4+3 neste gang. To sofaer har fungert bedre og vært mer fleksibelt enn hjørnesofa for oss, i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå