AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 1. Folk som står i rulletrappene og sperrer for dem som vil gå forbi. Kan ikke folk rulletrappreglene? Typisk nordmenn... 2. Folk som har så mange følgere på instagram at det er åpenbart at dem har kjøpt følgere. Flaut!! #wannebefamous 3. Fuckboys 4. Når folk sniker i køen uansett hva slags kø. 5. Folk som ikke bruker blinklys (dere er farlig for trafikken!!!) 6. Drikkepress. Det må da kunne gå an å komme på en fest og være edru? Tragisk at noen ikke inviterer de som ikke drikker heller... 7. Bedrevitere, de som tror at dem alltid har rett og vet best. 8. Arrogante mennesker, som har altfor høy selvtillit (narsisistisk) og rakker ned på andre som de anser som lav status eller mindre pene enn dem. 9. Dem som alltid er negative og skal klage og klage og fremstille det som at de har det verre enn alle andre. Selvmedlidenhet 10. Folk som rakker ned på eller skal rette på andres skrivefeil. Skjønner ikke voksne folk at dysleksi er en ting??? Din tur! Anonymkode: 785ad...ea8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 1: de som kjører sakte i venstre fila 2: kø snikere 3: at bloggere får million lønninger 4: at jeg ikke klarer å la vær å spise snop! 5: de som sier : hunden min er så snill atte. Arrg- hold den i bånd for det om!!! 6: Listhaugs sin retorikk 7: besserwissere 8: at jeg «alltid» velger den køen som tar lengst tid på MacDonalds 9: hunde eiere som ikke plukker opp driten etter bikkja 10: at jeg ikke kommer på en 10’ende ting å skrive. Anonymkode: 70417...8ec 1
Gjest Krampus Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 1: Folk som ikke vaksinerer 2. Folk som ikke er kildekritiske 3. Folk som ikke bruker fotgjengerfelt, men bare strener over veien 4. Folk som ligger helt oppi rumpa på deg i trafikken 5. Folk som går tur i bredden når det er mørkt eller/og veldig trafikkert 6. Kverulanter 7. Barn uten refleks, voksne også, men spesielt barn fordi de er så uforutsigbare, og voksne vet bedre 8. Folk bruker ærlighet som unnskyldning for å være slem 9. Folk som stopper opp midt på fortauet for å lese og skrive tekstmelding 10. Folk som er på telefonen mens de kjører. Bonus: Butikker som ikke fjerner råtten frukt.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 1. Folk som kommer for sent 2. Folk som alltid "ser an" om de føler for å komme når man har invitert. Svar ja eller nei, og hold deg til det. 3. Forsinkelser, generelt, hater å bruke unødvendig tid 4. Ineffektiv bruk av tid, folk som går innom butikken hver dag. Sjekker mailen hver gang "ny mail" symbolet kommer. 5. De som må gjøre ting i siste liten. Ærlig talt, bare gjør det, med en gang, så slipper du å stresse livet av deg kvelden før fristen, eller handle dyre gaver lille julaften. 6. Reisefølge som glemmer tannbørste, badetøy.... og derfor må bruke tid på å handle. Det er da søren meg bare å pakke skikkelig. 7. Folk som "Ikke har råd". Disse har jeg fullstendig droppet fra omgangskretsen, handler jo kun om økonomistyring. 8. Å forsove seg. Er jo bare 1) sett på klokke 2) komme seg opp. 9. Ansatte som tar hjemmekontor, og ikke har gjort en drit. 10. Alle som klager over dårlig tid. Og likevel ser på TV. Anonymkode: 95435...13c
absinthia Skrevet 28. november 2018 #5 Skrevet 28. november 2018 I tilfeldig rekkefølge: 1. Folk som går for sakte fremfor meg i korridorer eller på fortau, uten at jeg kommer forbi. 2. Folk med bastante meninger, som de aldri har sjekket ut fakta om. 3. Modern talking ( 80- tallsduoen) 4. Gaver til barna av dårlig kvalitet ( foretrekker tegnesaker / hobbysaker for en 50-lapp, foran noe til 200 kroner som ramler fra hverandre med en gang) 5. Verktøy av dårlig kvalitet. 6. De som fremhever seg selv som et godt eksempel, men så vet man at bildet de skaper av seg selv, ikke har noen sammenheng med hvordan ting egentlig er. 7. ( Ofte de samme som nr 6) De som ofte åpenbart blir provosert og forsøker å nedvurdere deg, dersom du av en eller annen grunn, får mye positiv oppmerksomhet for noe, eller bra resultater i en eller annen sammenheng. 8. Tafatte folk som ikke gidder å prøve, før de gir opp og som ikke bryr seg med å lære, fordi « de ikke kan» / ikke gidder å finne en løsning når noe går litt skeis. ( Dersom du ikke rekker bussen, kan man velge å gå seg en tur, ta seg en kopp kaffe så lenge, eller lese noe spennende, foran å sutre i en time og ha det så fælt som man kan) 9. Lyden av metall som skraper mot metall eller glass. 10. Når du har lagd noe nesten ferdig og oppdager at du har gjort en feil, midtveis i arbeidet, slik at du må rekke opp eller demontere og starte fra der feilen er.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 1. Å miste et youghertbeger i gulvet. Youghurt over alt! 2. Folk som stiller seg i døråpningen på butikken og skravler. 3.Hissige bilførere som legger seg på hornet for det minste, og dermed distraherer alle i nærheten, og dermed utgjør en fare 4.Lastebilsjåfører som kjører to meter mot deg før de svinger unna! Og du ser at de faktisk satt med mobil i hånda. Gjelder i grunnen alle sjåfører. 5. Når du har lagd kake i full fart, putter den i stekeovnen, og oppdager at du har glemt en viktig ingrediens når den er ferdig. 6. Folk du møter på gata, eller på butikken og aldri blir ferdig å skravle 7.Folk som avbryter. 8. Folk uten selvinnsikt 9. Jordbærpikene. Verste café ever. 10. Hysteriske mødre Anonymkode: 45bfe...497
Gjest hind Skrevet 28. november 2018 #7 Skrevet 28. november 2018 1. At forlagene omtrent kaster bokavtaler etter bloggere og andre kjendiser som hverken kan skrive eller har noe å melde. 2. Voksne menn som leker fjortiser på TV, og utfordrer hverandre til å gjøre alle slags teite ting. Skikkelig festlig, gitt 3. Det norske TV-publikummet som åpenbart ikke får nok av voksne menn som leker tulling på TV. 4. Telenor som bombarderer meg med sms'er etter at jeg flyttet mobilabonnementet over til dem. Slutt da, for pokker!!!!!!!!!!!! Hvis dere ikke holder opp bytter jeg tilbake. 5. Sladrekjerringer av begge kjønn. Slike som snoker fram de mest private ting om andre og elsker å spre det videre, og som spekulerer i vilden sky når de ikke vet. 6. Folk som jatter med og er for feige til å si sin mening der og da men som ikke har det minste problem med å spre den til alle som krysser deres vei etterpå. Snakk ut eller hold kjeft. 7. Folk som legger seg i hvordan andre prioriterer angående julegaver og kalendere til barna. Dyrt eller billig må være opp til den enkelte avgjøre. 8. Støyende, intense og svært pratsomme mennesker, altså superekstroverte. 9. Folk(les kvinner) som ikke kan tenke en selvstendig tanke eller ta en avgjørelse uten å først forsikre seg om at mamma, venninnene eller KG synes det høres bra ut. 10. Bokklubber med korte avbestillingsfrister. Tror dere at dere vil beholde meg som kunde over tid når dere holder på sånn? Nope, det er ikke sånn det funker. Jeg dumper dere ved første anledning. Hvis dere hadde vært litt mindre grådige og pågående kunne jeg blitt en meget god kunde, så det er deres tap.
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. november 2018 #8 Skrevet 28. november 2018 (endret) 1. Folk som ikke forstår at de kan skifte kanal eller skru av tven om det går en tv serie eller film de ikke liker 2. Folk som ikke er i stand til å skille mellom skuespiller og karakteren skuespilleren spiller 3. Folk som tror at fordi de ikke liker noe så er det dårlig 4. Politikere på både høyre og venstresiden og de i sentrum. 5. Folk som har fingrer i munnen eller handa oppe med munnen. 6. Folk som alltid er forsinket ( da snakker jeg ikke om 5 minutter det gjør ikke noe. Men 20-30 minutter ) 7. Folk som blir fornærmet for ingenting. 8. Folk som behandler dyr som mennesker 9. Folk som ikke forstår at dysleki faktisk er noe som er ekte og det er folk som faktisk har det 10. Folk som avbryter Ekstra - Folk som gjør seg dumme med vilje og framstiller seg selv som dummere enn hva de sannsynligvis er Endret 28. november 2018 av Eugene Onegin
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 1. Folk som klager konstant. 2. Folk som dukker opp på uanmeldt besøk akkurat når jeg skal gjøre meg klar for jobb, og så blir sure fordi jeg faktisk ikke har tid til noe besøk. 3. Masing! 4. Han i kassa på nærbutikken som alltid kommenterer hva jeg kjøper. 5. Kupongscanneren ved tippekassen på jobb. 6. Bilister som ikke bruker blinklys. 7. Fotgjengere uten refleks! 8. Hvor vanvittig klønete jeg er når jeg er sliten. 9. At broderier blir mye finere med ettersting. Det er det kjedeligste jeg vet å holde på med, men det blir SÅ mye finere med at det ikke går an å droppe det. 10. Politikere som velger å snakke om andre politikere/partier, ofte på en ganske ufin måte, fremfor å snakke om sitt eget partis syn på den aktuelle saken. Anonymkode: 100e4...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå