Gå til innhold

Hvis du viste du skulle dø i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du prøvd narkotika for første gang før du døde da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 2f71f...463

Skrevet

Absolutt ikke

Anonymkode: f37f4...5fd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Hvorfor ikke?

Skrevet

Det hadde vært nederst på lista over ting jeg ville gjøre. 

• Liker 8
Skrevet

Nei hva faen

Anonymkode: 1fdbb...250

Skrevet

Hadde ikke falt meg inn en gang! Med en kveld igjen å leve, er det uendelig mye annet jeg heller ville gjort, enn å kaste det vekk på å ruse meg!

Anonymkode: 5c96d...4d4

• Liker 4
Skrevet

Nei

• Liker 1
Skrevet

Hadde det ligget på stuebordet, så hadde jeg sikkert tatt det om jeg bare skulle være hjemme uansett. Men kaster ikke bort den siste dagen i livet på å lete etter dop og risikere å bli tatt av politiet i forsøket på å kjøpe noe. Det er en dritkjip siste tid. 

Skrevet

Ville røyket hasj, spist MASSE dritt men god mat feks burger king, tilbringt noen timer med venner og familie, så til slutt samboer! 

Anonymkode: 7ff53...926

Skrevet

Nei. Ikke med mindre jeg hadde veldig fysisk vondt.

Anonymkode: 94b62...bbf

Skrevet
23 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Hvorfor ikke?

Fordi: 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke falt meg inn en gang! Med en kveld igjen å leve, er det uendelig mye annet jeg heller ville gjort, enn å kaste det vekk på å ruse meg!

Anonymkode: 5c96d...4d4

Nettopp!

Dop er uinteressant ellers i livet, så hvorfor skulle jeg kaste bort siste dagen på noe sånt. Bruker jo heller tiden på noe jeg faktisk bryr meg om. 

• Liker 3
Skrevet

Da hadde jeg funnet fram våpenet mitt og gjort verden et par velgjerninger.

Anonymkode: 3e46f...2cc

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg vil være nykter de siste timene jeg har med mine kjære og fortelle dem hvor mye de har betydd for meg og si at de må ta vare på seg selv og ha det bra. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde brukt tiden med barna og filmet masse videoer og skrevet brev til dem og handlet som en gal for å gi dem noen ting til runde dager "etterpå". 

Før barn og mann hadde jeg sikkert hatt mer lyst til å sjekke inn på en toppsuite uten planer om å betale og spise jordbær fra romservice og nyte god musikk. 

Men ikke rus. Kanskje en sovetablett 20 min før det skal skje pga nerver. Men ikke noe annet. 

Anonymkode: 0e5df...a62

Skrevet

Hadde sannsynligvis ikke gjort noe uforutsigbart med en liten risiko for at det kunne gå galt. Hadde drukket alkohol istedet, da vet jeg var jeg har i vente

Anonymkode: 9d393...bdd

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei. Hadde brukt tida med nærmeste familie.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville røyket hasj, spist MASSE dritt men god mat feks burger king, tilbringt noen timer med venner og familie, så til slutt samboer! 

Anonymkode: 7ff53...926

Samboer kom nederst på listen din.. 😂

Anonymkode: 43397...55b

Skrevet

Ville spist så mye søppel mat og godteri jeg klarte til enden, ellers spiser jeg jo det bare i helgene. 

Skrevet

Hadde nok prøvd ja. 

Anonymkode: 489de...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...