AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Til kvinner som har eller har hatt elskere/elsker. Har dere hatt hvit eller svart elsker? Hva foretrekker dere som elsker og ikke med tanke på fast forhold? Samboeren min har svart elsker idag og har hatt hvit tidligere. Svart ble foretrukket pga erotisk kontrast og mer "fremmed" og spennende. Hva er mest vanlig og mest godtatt? (For de som godtar selvfølgelig!) Anonymkode: d5a14...d90
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Jeg aner ikke hva andre har, men jeg har bare hatt hvite. Tenner ikke på svarte. Anonymkode: 906e8...a65 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Til kvinner som har eller har hatt elskere/elsker. Har dere hatt hvit eller svart elsker? Hva foretrekker dere som elsker og ikke med tanke på fast forhold? Samboeren min har svart elsker idag og har hatt hvit tidligere. Svart ble foretrukket pga erotisk kontrast og mer "fremmed" og spennende. Hva er mest vanlig og mest godtatt? (For de som godtar selvfølgelig!) Anonymkode: d5a14...d90 Hvorfor har hun elsker når dere er samboere, dømmer ikke,bare lurer... Anonymkode: bff55...6eb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hva andre har, men jeg har bare hatt hvite. Tenner ikke på svarte. Anonymkode: 906e8...a65 Samme her, hvit og yngre (!) elsker Anonymkode: bbee3...451 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 På 28.11.2018 den 20.10, AnonymBruker skrev: Hvorfor har hun elsker når dere er samboere, dømmer ikke,bare lurer... Anonymkode: bff55...6eb Det er rett og slett fordi vi stoler såpass på hverandre og er trygge på hverandre, også er det noe vi tenner på. Er krydder i sexlivet for å si det sånn 👍 Anonymkode: d5a14...d90 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 På 28.11.2018 den 16.37, AnonymBruker skrev: Til kvinner som har eller har hatt elskere/elsker. Har dere hatt hvit eller svart elsker? Hva foretrekker dere som elsker og ikke med tanke på fast forhold? Samboeren min har svart elsker idag og har hatt hvit tidligere. Svart ble foretrukket pga erotisk kontrast og mer "fremmed" og spennende. Hva er mest vanlig og mest godtatt? (For de som godtar selvfølgelig!) Anonymkode: d5a14...d90 Det er et rart spørsmål. Det er ikke så mange "svarte elskere" her i landet til at det er et reellt alternativ for de fleste. Anonymkode: de17a...cc5 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 På 28.11.2018 den 16.37, AnonymBruker skrev: Til kvinner som har eller har hatt elskere/elsker. Har dere hatt hvit eller svart elsker? Hva foretrekker dere som elsker og ikke med tanke på fast forhold? Samboeren min har svart elsker idag og har hatt hvit tidligere. Svart ble foretrukket pga erotisk kontrast og mer "fremmed" og spennende. Hva er mest vanlig og mest godtatt? (For de som godtar selvfølgelig!) Anonymkode: d5a14...d90 Tviler på at du ønsker at alle skal svare hvit her. Anonymkode: 3d10a...2cd 1
Butterfly20 Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rett og slett fordi vi stoler såpass på hverandre og er trygge på hverandre, også er det noe vi tenner på. Er krydder i sexlivet for å si det sånn 👍 Anonymkode: d5a14...d90 Er det noe dere snakka om før dere ble sammen? Er jo litt greit å informere sin fremtidige kjæreste og samboer om at man vil ha sex/vil at den andre skal ha sex med andre..?
heipådegsann Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 Jeg har hatt begge deler, men de beste har vært hvite, og gjerne 10-20år eldre enn meg 🙈 Men jeg har mest tro på at akkurat det med hudfarge er ganske tilfeldig, akkurat når det kommer til sex tenker jeg individ ikke gruppenivå. 4
heipådegsann Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 2 minutter siden, Butterfly20 skrev: Er det noe dere snakka om før dere ble sammen? Er jo litt greit å informere sin fremtidige kjæreste og samboer om at man vil ha sex/vil at den andre skal ha sex med andre..? Jeg er ikke ts, men vi fant ut at vi ville åpne forholdet vårt litt for sånt 4år etter at vi ble samboere. Var ikke noe vi visste at vi skulle få lyst til før vi ble sammen. Men man snakker jo om det, og de fleste kjenner vel samboeren sin såpass godt at de vet om det er ønsker som kan luftes eller ikke 2
Butterfly20 Skrevet 30. november 2018 #11 Skrevet 30. november 2018 3 minutter siden, heipådegsann skrev: Jeg er ikke ts, men vi fant ut at vi ville åpne forholdet vårt litt for sånt 4år etter at vi ble samboere. Var ikke noe vi visste at vi skulle få lyst til før vi ble sammen. Men man snakker jo om det, og de fleste kjenner vel samboeren sin såpass godt at de vet om det er ønsker som kan luftes eller ikke Jeg er singel, men vet allerede nå at jeg ikke vil være eksklusiv med en person livet ut 😛
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #12 Skrevet 30. november 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rett og slett fordi vi stoler såpass på hverandre og er trygge på hverandre, også er det noe vi tenner på. Er krydder i sexlivet for å si det sånn 👍 Anonymkode: d5a14...d90 For noe tull! Dette er noe HUN har bestemt seg for, også er du så tafatt og underkuet at du ikke protesterer. Det er ikke en tilfeldigjet at praktisk talt alle slike "forhold" ender opp i at hun har masse sex med mange forskjellige, mens han sitter igjen frustrert hjemme og runker, og er hennes slave som gjør alt hun ber om. Patetisk. Anonymkode: 09c71...034
Gjest Alterego666 Skrevet 30. november 2018 #13 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For noe tull! Dette er noe HUN har bestemt seg for, også er du så tafatt og underkuet at du ikke protesterer. Det er ikke en tilfeldigjet at praktisk talt alle slike "forhold" ender opp i at hun har masse sex med mange forskjellige, mens han sitter igjen frustrert hjemme og runker, og er hennes slave som gjør alt hun ber om. Patetisk. Anonymkode: 09c71...034 😂😂 Hva traff deg? 😂😂
Butterfly20 Skrevet 30. november 2018 #14 Skrevet 30. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For noe tull! Dette er noe HUN har bestemt seg for, også er du så tafatt og underkuet at du ikke protesterer. Det er ikke en tilfeldigjet at praktisk talt alle slike "forhold" ender opp i at hun har masse sex med mange forskjellige, mens han sitter igjen frustrert hjemme og runker, og er hennes slave som gjør alt hun ber om. Patetisk. Anonymkode: 09c71...034 bitter much? 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #15 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, Butterfly20 skrev: bitter much? Nei jeg har bare lest nok historier og sett nok eksempler til å ha en litt kunnskap om området. Og ingen menn burde oppmuntres i sin selvdestruktive adferd fordi de er desperat etter å please et kvinnfolk. Anonymkode: 09c71...034
SlemUlv Skrevet 30. november 2018 #16 Skrevet 30. november 2018 Overraskende nok, har alle mine sexpartnere vært hvite. Aner ikke hvorfor, bare blitt sånn Jeg får vel rettet på det etterhvert 😄
Gjest Alterego666 Skrevet 1. desember 2018 #17 Skrevet 1. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har bare lest nok historier og sett nok eksempler til å ha en litt kunnskap om området. Og ingen menn burde oppmuntres i sin selvdestruktive adferd fordi de er desperat etter å please et kvinnfolk. Anonymkode: 09c71...034 Alternativt: Han har stor seksuell selvtillit, og er ikke redd for at partner ikke vil foretrekke ham og det han og partner deler.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #18 Skrevet 1. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har bare lest nok historier og sett nok eksempler til å ha en litt kunnskap om området. Og ingen menn burde oppmuntres i sin selvdestruktive adferd fordi de er desperat etter å please et kvinnfolk. Anonymkode: 09c71...034 Min kjæreste ønsker at jeg skal ha sex med en annen mann. Da mens han ser på. Jeg vil ikke, da jeg ikke tenner på dette. Er det da jeg eller min kjæreste som er desperat? Anonymkode: bcae6...e80 6
Gjest Paramount Skrevet 1. desember 2018 #19 Skrevet 1. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har bare lest nok historier og sett nok eksempler til å ha en litt kunnskap om området. Og ingen menn burde oppmuntres i sin selvdestruktive adferd fordi de er desperat etter å please et kvinnfolk. Anonymkode: 09c71...034 En utrolig påstand. Det som gjør det enda merkeligere er at du lander på en så feil konklusjon, etter å ha lært så mye gjennom lesing og erfaring. Anbefaler deg å finne nytt lesestoff, noe som er mer tilgjengelig for deg. Mannens seksualitet vet du i hvert fall lite om.
Stag Skrevet 2. desember 2018 #20 Skrevet 2. desember 2018 På 30.11.2018 den 15.37, AnonymBruker skrev: For noe tull! Dette er noe HUN har bestemt seg for, også er du så tafatt og underkuet at du ikke protesterer. Det er ikke en tilfeldigjet at praktisk talt alle slike "forhold" ender opp i at hun har masse sex med mange forskjellige, mens han sitter igjen frustrert hjemme og runker, og er hennes slave som gjør alt hun ber om. Patetisk. Anonymkode: 09c71...034 Patetisk at du ikke vet mer enn hva du gjør. Hva gjør deg så sikker på at det er hun som har funnet på dette? Jeg kan fortelle deg at jeg har forsøkt i flere år å få min kone til å ha sexuelle opplevelser med andre menn. Dette for å utvide VÅRE horisonter. Og ja, jeg er trofast og har ikke noe ønske om å ha sex med andre kvinner... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå