Gjest seroxata Skrevet 29. mars 2005 #1 Del Skrevet 29. mars 2005 Meldte meg på treningsstudio igjen i dag, etter over et halvt års pause! Nå var det på tide å få vekk flesk som er kommet tilbake igjen:) Iallefall, 230 kroner i mnd for å bruke treningsstudio og svømmehall så mye jeg orker, + badstu og spinningtimer! Dette blir bra.. Men jeg gruer meg litt og! Instruktøren var altfor kjekk til å kunne jobbe der:( Kommer garantert til å tabbe meg ut..nåvel! Nå skal jeg komme meg ut og bli sporty igjen! men jeg lurte på, hvor mye trener dere her inne til uka? Og er det sant at svømming er bra trening? Tenkte å begynne på kromtabletter også, for å få vekk søtsuget som jeg har... hele tiden... Noen som har prøvd disse? Er det forresten noen vitaminer jeg burde begynne å ta? immunforsvaret mitt suger, og jeg er syk for 3 eller 4 gang på under to måneder nå.. huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mars 2005 #2 Del Skrevet 29. mars 2005 Tenkte å begynne på kromtabletter også, for å få vekk søtsuget som jeg har... hele tiden... Noen som har prøvd disse? Jada, prøvde det rådet der for noen år siden og det hjalp ikke meg det minste. Men på den annen side: en venninne av meg prøvde også og hun påsto det hjalp, så det er mulig folk reagerer forskjellig på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå