AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Hva bruker dere fritiden på som ikke handler om barn eller mann? Hvem møter dere, hvilke aktiviteter driver dere med? Frivillig arbeid? Klubber? Dans? Bridge? Poker? Vennekvelder med vin og øl? Hva har dere prøvd, hva liker dere, hva liker dere ikke? Anonymkode: f6dd1...ee8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Korps, kor, treningssenter... Ikke svært annerledes enn da jeg bodde i norges nest største by. Forskjellen er at jeg nok er oftere på kino eller teater nå, rett og slett fordi jeg benytter anledningen når den er der. Anonymkode: 22c35...d91
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Er med i svømmeklubb og trener to ganger i uken. Med i en lesegruppe hvor vi møtes en gang i måneden under påskudd av å snakke om bøker, men egentlig drikker vi vin og prater tull. Utover det trener jeg i treningsstudio og treffer venner på cafe/pub. Om vinteren blir det mye ski med venner. Går på kino og konsert iblant. Eller drar på fjellturer om sommeren. Anonymkode: af2ca...8c0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 - Er mye med som frivillig på diverse arrangementer: sport, mini-festivaler og hjelper til når det er «bygdefest» - Trener i idrettshallen - går en del tur og er mye ut på båt eller kajakk, særlig i sommerhalvåret - Bruker av og til å stoppe innom den lokale kafeen, treffer ofte bekjente der Ellers bruker jeg ofte å avtale med venner om å dra på dagsturer eller kort-weekend til nærmeste by, eventuelt møte noen av de jeg kjenner i den aktuelle byen. Anonymkode: 28adf...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå