Gå til innhold

Bidrag, seint denne måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har alltid mottatt bidrag før 25, denne måneden har jeg ennå ikke fått inn noe. Blir betalt gjennom NAVI, er det flere som ikke har fått utbetalt bidraget? 

Anonymkode: 33063...5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke fått bidraget enda å får det ofte 25 i hver måned jeg også,men faren er en suppegjøk som plutselig kan ligge 2 månender etter med barnebidrag selv om han tjent veldig mye penger.Så er usikker på om det er rot med NAV som skal utbetale pengene,eller om far rett og slett ikke har betalt enda.

Anonymkode: cf1b1...3c9

• Liker 1
Skrevet

Godt jeg ikke er alene😅 Synes det er dumt at vi ikke kan sjekke opp om det er på vei slik vi kunne før.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke fått det denne måneden. Siste utbetaling var rundt 23 oktober. 

Anonymkode: 78bd3...4cd

Skrevet (endret)

Jeg fikk på mandag tror jeg. 

Endret av Elektra
Skrevet

Batalinsdato før bidragsyter er 25 her. Så da får jeg det alltid 26 eller 27. Bidragsyter betaler til navi, og de til meg. Fikk de i går de  27 denne mnd.

Anonymkode: 1b9e6...e31

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Batalinsdato før bidragsyter er 25 her. Så da får jeg det alltid 26 eller 27. Bidragsyter betaler til navi, og de til meg. Fikk de i går de  27 denne mnd.

Anonymkode: 1b9e6...e31

Godt å høre at noen har fått det utbetalt det litt senere... Før har det alltid vært inne til den 25, så når det ikke kommer inn så stresser jeg litt.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at noen har fått det utbetalt det litt senere... Før har det alltid vært inne til den 25, så når det ikke kommer inn så stresser jeg litt.

Kjenner følesen! Denne måneden har jeg faktisk så lite penger at jeg ikke får betalt husleien før pengene fra barnefar kommer.Typisk at de pengene er sen denne måneden da :S

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner følesen! Denne måneden har jeg faktisk så lite penger at jeg ikke får betalt husleien før pengene fra barnefar kommer.Typisk at de pengene er sen denne måneden da :S

Er redd han har bestemt seg for å la vær å betale en stund, han har gjort det mye før, eller så søker han om å få satt ned bidraget. Han kommer jo ingen vei for han betaler allerede for lite, men dropper han å betale så for jeg bare ordinært forskudd og det er ikke mye.. ;( 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er redd han har bestemt seg for å la vær å betale en stund, han har gjort det mye før, eller så søker han om å få satt ned bidraget. Han kommer jo ingen vei for han betaler allerede for lite, men dropper han å betale så for jeg bare ordinært forskudd og det er ikke mye.. ;( 

Vet hvordan det er ja dessverre! Her tjener faren over 600.000 kr i året,likevel kan det plutselig gå to månender der han bare ikke gidder å betale.Heldigvis er det NAV som skal kreve inn pengene så får de til slutt uansett. Ja forskuddet her er på ca 1000 kr,mens barnebidraget er på 3000 kr så håper pengene kommer før helgen.

Skrevet

Bidraget skal være på konto senest den 10. i påfølgende måned, så det er enda ikke forsinket.

Anonymkode: 492ed...2d2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bidraget skal være på konto senest den 10. i påfølgende måned, så det er enda ikke forsinket.

Når den pleier å være på konto til 25. så er den forsinket når den enda ikke er kommet nå jo.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når den pleier å være på konto til 25. så er den forsinket når den enda ikke er kommet nå jo.

Nei, det er senere enn vanlig, men ikke forsinket. Om det kommer senere enn 10. desember så er det forsinket.

• Liker 1
Skrevet

ingenting i dag heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...