Gå til innhold

Tips til bordpynting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å finne frem til gode tips og ideer når det gjelder pynting av bordene under middagen. Har kikket i en masse bryllupsblader, men det er gjerne bare ett eller to bilder av bord og pynt. Eventuelt butikker i oslo området som man kan gå til for inspirasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje funne så mykje om bordpynting på nettet, har leita litt sjølv. Tenkte å gå på biblioteket ein dag, veit det finst ein del bøker med temaet som kanskje kan inspirere.

Har forøvrig tenkt å gjere det litt utradisjonelt. Droppe dyre blomsteroppsats til fordel for små grønne og kvite potteblomster (som eg vil gje vekk etterpå til dei som har spesielle oppgåver som feks pakke ut gaver, servere osv), kubbelys (med perler og sølvtråd) i staden for sølvstakar som står i vegen for den du pratar med, sølvfarga "papirstoff" som smale løparar midt på bordet ++

Iallefall er det sånn eg har lyst å ha det akkurat no, men ideane skiftar stadig :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes en del engelske og amerikanske bryllupsblader som fokuserer på nettopp blomster, bordpynting og sånt. Har kjøpt et par hos Narvesen. Mange gode ideer å få der.

Skrevet

Hørtes fint ut med potteplanter, men man bør vel også ha potte skjulere da? Lurer på om man kunne finne noen fine glass vaser eller boller på IKEA som man kunne plante lave, små potte planter i. Kunne hatt farget "oasis" rundt - har sett at flere blomster forretninger har slikt. Kjempe godt ide å gi den bort etterpå. Ble litt inspirert nå. :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...