AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 kjæresten til venninnen som påstår så, og at jeg er naiv om jeg tror noe annet. Jeg har flere guttekompiser som jeg kun anser som venner, noen av de veldig nære også, mer som en bror. Kjæresten til venninnen min står hardt på at hvis de fikk tilbudet ville de ligget med meg. Jeg syntes dette er en ganske ekkel tanke, er det virkelig sånn? Jeg tør påstå at det sjeldent er sånn for jenter. Anonymkode: a440b...722
hocane Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: kjæresten til venninnen som påstår så, og at jeg er naiv om jeg tror noe annet. Jeg har flere guttekompiser som jeg kun anser som venner, noen av de veldig nære også, mer som en bror. Kjæresten til venninnen min står hardt på at hvis de fikk tilbudet ville de ligget med meg. Jeg syntes dette er en ganske ekkel tanke, er det virkelig sånn? Jeg tør påstå at det sjeldent er sånn for jenter. Når jeg var tenåring ville jeg pule så og si alle jentene i klassen Endret 28. november 2018 av hocane
FrodeF Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Ja, med mindre du er stygg. Da puler de deg bare i fylla.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvis de fikk tilbudet ville de ligget med meg. Jeg syntes dette er en ganske ekkel tanke De fleste gutter synes ikke det er ekkelt å ligge med jenter, så de takker ja. Vel, hvis hun ikke ser ut i måneskinn, så muligens. På den andre siden, det er jo bare å trekke en papirpose over hodet, så er problemet løst. Anonymkode: 8f6b5...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå