Gå til innhold

Til gutter: vil «alle» guttevenner egentlig ligge ned jenta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten til venninnen  som påstår så, og at jeg er naiv om jeg tror noe annet. Jeg har flere guttekompiser som jeg kun anser som venner, noen av de veldig nære også, mer som en bror. 

Kjæresten til venninnen min står hardt på at hvis de fikk tilbudet ville de ligget med meg. Jeg syntes dette er en ganske ekkel tanke, er det virkelig sånn? Jeg tør påstå at det sjeldent er sånn for jenter.

Anonymkode: a440b...722

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kjæresten til venninnen  som påstår så, og at jeg er naiv om jeg tror noe annet. Jeg har flere guttekompiser som jeg kun anser som venner, noen av de veldig nære også, mer som en bror. 

Kjæresten til venninnen min står hardt på at hvis de fikk tilbudet ville de ligget med meg. Jeg syntes dette er en ganske ekkel tanke, er det virkelig sånn? Jeg tør påstå at det sjeldent er sånn for jenter.

Når jeg var tenåring ville jeg pule så og si alle jentene i klassen

Endret av hocane
Skrevet

Ja, med mindre du er stygg. Da puler de deg bare i fylla. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis de fikk tilbudet ville de ligget med meg. Jeg syntes dette er en ganske ekkel tanke

De fleste gutter synes ikke det er ekkelt å ligge med jenter, så de takker ja. Vel, hvis hun ikke ser ut i måneskinn, så muligens. På den andre siden, det er jo bare å trekke en papirpose over hodet, så er problemet løst.

Anonymkode: 8f6b5...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...