Nella Skrevet 29. mars 2005 #1 Del Skrevet 29. mars 2005 Skal oppover og lurer på om noen vet om noen forholdsvis rimlige hotell eller lignende. Helst så sentralt som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixi_ Skrevet 30. mars 2005 #2 Del Skrevet 30. mars 2005 Viking Hotell ligger midt i byen og er billig. Hvis ikke er det også pensjonat. Jarlen f.eks. ligger også i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. mars 2005 #3 Del Skrevet 30. mars 2005 Pleier bruke ett av de to Rainbow hotellene. De er sånn midt på treet prismessig og ligger midt i byen. Ellers er det ett hotell som kalles Elgeseter Hotell (eller det var i det minste for 4 år siden...) som er ganske billig. Ikke alle rommene der har bad - noen har bare bad på gangen, men det er et helt greit hotell ellers. Det ligger vel 20-30 minutters gange fra sentrum. (Over Elgesæterbrua,forbi Samfundet og så ca. 5-10 minutters spasertur bortafor der igjen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mars 2005 Takk Da skal jeg undersøke litt. Skal i konfirmasjon og har masse familie der sånn at jeg kan ligge over hos de. Men det er jo deilig å kunne være litt for seg selv også. Blir masse nok familie på resten av turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #5 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror ikke du finner noe billigere og bedre enn dette: http://www.p-hotels.no Kan tilogmed reservere via SMS, leste en artikkel om det i Adressa i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mars 2005 #6 Del Skrevet 31. mars 2005 Var meg over her, var vist ikke logget inn allikevel ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #7 Del Skrevet 4. april 2005 Pleier bruke ett av de to Rainbow hotellene. De er sånn midt på treet prismessig og ligger midt i byen. Ellers er det ett hotell som kalles Elgeseter Hotell (eller det var i det minste for 4 år siden...) som er ganske billig. Ikke alle rommene der har bad - noen har bare bad på gangen' date=' men det er et helt greit hotell ellers. Det ligger vel 20-30 minutters gange fra sentrum. (Over Elgesæterbrua,forbi Samfundet og så ca. 5-10 minutters spasertur bortafor der igjen.)[/quote'] bruker toppen et kvarter til byen fra elgseter hotellet og det tar 2 min å gå til Samfundet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #8 Del Skrevet 6. april 2005 Overnattet på Trondheim leilighetshotell for noen år siden. Vet ikke om det fortsatt eksisterer. Men det var ihvertfall billig! Bodde i en leilighet og ordnet frokost selv. Kjøleskapet var fyllt opp med det man trengte for frokost. Veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå