Nella Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Skal oppover og lurer på om noen vet om noen forholdsvis rimlige hotell eller lignende. Helst så sentralt som mulig
Dixi_ Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Viking Hotell ligger midt i byen og er billig. Hvis ikke er det også pensjonat. Jarlen f.eks. ligger også i sentrum.
Cata Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Pleier bruke ett av de to Rainbow hotellene. De er sånn midt på treet prismessig og ligger midt i byen. Ellers er det ett hotell som kalles Elgeseter Hotell (eller det var i det minste for 4 år siden...) som er ganske billig. Ikke alle rommene der har bad - noen har bare bad på gangen, men det er et helt greit hotell ellers. Det ligger vel 20-30 minutters gange fra sentrum. (Over Elgesæterbrua,forbi Samfundet og så ca. 5-10 minutters spasertur bortafor der igjen.)
Nella Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2005 Takk Da skal jeg undersøke litt. Skal i konfirmasjon og har masse familie der sånn at jeg kan ligge over hos de. Men det er jo deilig å kunne være litt for seg selv også. Blir masse nok familie på resten av turen
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Tror ikke du finner noe billigere og bedre enn dette: http://www.p-hotels.no Kan tilogmed reservere via SMS, leste en artikkel om det i Adressa i dag
Grooo Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 Var meg over her, var vist ikke logget inn allikevel ser jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Pleier bruke ett av de to Rainbow hotellene. De er sånn midt på treet prismessig og ligger midt i byen. Ellers er det ett hotell som kalles Elgeseter Hotell (eller det var i det minste for 4 år siden...) som er ganske billig. Ikke alle rommene der har bad - noen har bare bad på gangen' date=' men det er et helt greit hotell ellers. Det ligger vel 20-30 minutters gange fra sentrum. (Over Elgesæterbrua,forbi Samfundet og så ca. 5-10 minutters spasertur bortafor der igjen.)[/quote'] bruker toppen et kvarter til byen fra elgseter hotellet og det tar 2 min å gå til Samfundet.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #8 Skrevet 6. april 2005 Overnattet på Trondheim leilighetshotell for noen år siden. Vet ikke om det fortsatt eksisterer. Men det var ihvertfall billig! Bodde i en leilighet og ordnet frokost selv. Kjøleskapet var fyllt opp med det man trengte for frokost. Veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå