Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å kjøpe en fin kurv, ha oppi en liten nisse, et glass med hjemmelagde brente mandler, ett glass med hjemmelagde fløtekarameller og noen brune pinner pakket inn i bakepapir (? Evt noe annet?). Og pynte det hele med et pent bånd og granbar (flere tips?) 

Er det noe mer jeg kunne hatt oppi? Jeg skal lage til tre, så det kan ikke være noe alt for dyrt, gjerne noe jeg kan lage selv, hadde jeg tenkt på dette litt før skulle jeg strikket ullsokker til hele hurven, men det blir for mye jobb 🙈ønsker bare å gi dem litt glede i førjulstiden ☺️ Eller tror dere kanskje dette er nok? Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg, syns det er så gøy å ordne sånne ting 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke vant til førjulsgaver. Syns det er mer enn nok gaver til selve julaften.

Men det høres jo greit ut det du tenker.

Anonymkode: 335e5...b41

• Liker 1
Skrevet

Vin, fin konfekt og spekepølser.

Anonymkode: e2725...18f

• Liker 1
Skrevet

Så koselig! Det du har tenkt høres veldig fint og omtenksomt ut. Eventuelt en flaske med gløgg, om de liker sånt? Jeg pleier å gi en pakke konfekt (en de liker og ber meg kjøpe når jeg er i utlandet), julehefter og kanskje et duftlys noen dager før jul. Det er jo så koselig å tjuvstarte litt! 

Anonymkode: 043a0...58e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig! Det du har tenkt høres veldig fint og omtenksomt ut. Eventuelt en flaske med gløgg, om de liker sånt? Jeg pleier å gi en pakke konfekt (en de liker og ber meg kjøpe når jeg er i utlandet), julehefter og kanskje et duftlys noen dager før jul. Det er jo så koselig å tjuvstarte litt! 

Anonymkode: 043a0...58e

Siden vi voksne ikke gir hverandre julegaver så tenkte jeg at en liten kurv med noe godt i som en førjulsgave er hyggelig ☺️

Ja julehefter! Gløgg er jeg usikker på om de drikker 🤔

• Liker 1
Skrevet

Vi liker et slikt adventslys med tall fra 1 til 24 så man brenner litt hver dag i desember mens man spiser middag. Ellers servietter i adventsfargen lilla? 

Syns det høres kjempekoselig ut med en slik gave 😊

Skrevet

Jeg synes det høres kjempekoselig ut! Jeg synes det høres bra nok ut allerede, men om du vil ha i noe ekstra tenker jeg f.eks. juleblader, telys/stearinlys, juleservietter, god eplemost eller annen drikke, evt kaffe/te, julekopper, poser med pulver til varm sjokolade + minimarshmallows. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...