Rullestolbruker Skrevet 26. desember 2018 #61 Skrevet 26. desember 2018 9 minutter siden, Egenskap skrev: useriøs og kan like gjerne være en podcast. Alle kan lage et sånt tv program. Dessuten dem matcher ikke sammen. Hellstrøm misbruker sitt talent og kunnskap å jobbe sammen med urokråke ved sin side. Hellstrøm passer mye bedre i helt andre sammenhenger der det blir formidlet kunnskap og kvalitet. Jeg vil ikke gi noe terningkast, så det blir ikke 1 engang. Slik blir jo det når man har misforstått konseptet. Ha en videre god høytid.. 3
Egenskap Skrevet 26. desember 2018 #62 Skrevet 26. desember 2018 Akkurat nå, Rullestolbruker skrev: Slik blir jo det når man har misforstått konseptet. Ha en videre god høytid.. jeg jobber ikke i produksjonen. Synd jeg såret helten din. Hårsår kan man si. OG man kan si alt har en slags konsept. Er det mulig å være så treig? 1
Rullestolbruker Skrevet 26. desember 2018 #63 Skrevet 26. desember 2018 Akkurat nå, Egenskap skrev: jeg jobber ikke i produksjonen. Synd jeg såret helten din. Hårsår kan man si. OG man kan si alt har en slags konsept. Er det mulig å være så treig? Hehe. Helt du gitt. Ja, ja vi kan alle ta feil, slik du gjorde. så fordi du misforstod konseptet, så trodde du jeg mente du jobbet i produksjonen. Ikke rart du misforstod konseptet.. 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #64 Skrevet 26. desember 2018 32 minutter siden, Egenskap skrev: useriøs og kan like gjerne være en podcast. Alle kan lage et sånt tv program. Dessuten dem matcher ikke sammen. Hellstrøm misbruker sitt talent og kunnskap å jobbe sammen med urokråke ved sin side. Hellstrøm passer mye bedre i helt andre sammenhenger der det blir formidlet kunnskap og kvalitet. Jeg vil ikke gi noe terningkast, så det blir ikke 1 engang. Det er høye seertall, duoen er elsket av folk flest, så jeg tror det går helt greit med ditt terningkast ☺️ Anonymkode: 5712d...d0e 4
smalls Skrevet 27. desember 2018 #65 Skrevet 27. desember 2018 (endret) De passer ikke helt sammen, men er jo det som er morsomt. Truls er full av selvironi. Elsker det 😁 lo godt da de sang julesanger. Spesielt da Truls gjemte seg bak døra og Hellstrøm måtte synge alene 🤣 Han er skeptisk til alt som ikke er matlaging. Endret 27. desember 2018 av smalls 3
Gjest Lexie Grey Skrevet 4. januar 2019 #66 Skrevet 4. januar 2019 På 27.12.2018 den 9.58, smalls skrev: De passer ikke helt sammen, men er jo det som er morsomt. Truls er full av selvironi. Elsker det 😁 lo godt da de sang julesanger. Spesielt da Truls gjemte seg bak døra og Hellstrøm måtte synge alene 🤣 Han er skeptisk til alt som ikke er matlaging. Nettopp! Det er det som gjør det hele så morsomt 🤣 Elsker når Hellstrøm er seriøs og alvorlig mens Truls ler seg hes Ett av de beste programmene på norsk TV! Gleder meg til neste sesong, lurer på når den begynner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå