Gå til innhold

Truls á la Hellstrøm

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Egenskap skrev:

useriøs og kan like gjerne være en podcast. Alle kan lage et sånt tv program. Dessuten dem matcher ikke sammen. Hellstrøm misbruker sitt talent og kunnskap å jobbe sammen med urokråke ved sin side. Hellstrøm passer mye bedre i helt andre sammenhenger der det blir formidlet kunnskap og kvalitet.

Jeg vil ikke gi noe terningkast, så det blir ikke 1 engang.

Slik blir jo det når man har misforstått konseptet. Ha en videre god høytid..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Rullestolbruker skrev:

Slik blir jo det når man har misforstått konseptet. Ha en videre god høytid..

jeg jobber ikke i produksjonen. 

Synd jeg såret helten din. Hårsår kan man si. OG man kan si alt har en slags konsept. Er det mulig å være så treig?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Egenskap skrev:

jeg jobber ikke i produksjonen. 

Synd jeg såret helten din. Hårsår kan man si. OG man kan si alt har en slags konsept. Er det mulig å være så treig?

Hehe. Helt du gitt. Ja, ja vi kan alle ta feil, slik du gjorde. så fordi du misforstod konseptet, så trodde du jeg mente du jobbet i produksjonen. Ikke rart du misforstod konseptet..

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, Egenskap skrev:

useriøs og kan like gjerne være en podcast. Alle kan lage et sånt tv program. Dessuten dem matcher ikke sammen. Hellstrøm misbruker sitt talent og kunnskap å jobbe sammen med urokråke ved sin side. Hellstrøm passer mye bedre i helt andre sammenhenger der det blir formidlet kunnskap og kvalitet.

Jeg vil ikke gi noe terningkast, så det blir ikke 1 engang.

Det er høye seertall, duoen er elsket av folk flest, så jeg tror det går helt greit med ditt terningkast ☺️

Anonymkode: 5712d...d0e

• Liker 4
Skrevet (endret)

De passer ikke helt sammen, men er jo det som er morsomt. Truls er full av selvironi. Elsker det 😁 lo godt da de sang julesanger. Spesielt da Truls gjemte seg bak døra og Hellstrøm måtte synge alene 🤣 Han er skeptisk til alt som ikke er matlaging.

Endret av smalls
  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Gjest Lexie Grey
Skrevet
På 27.12.2018 den 9.58, smalls skrev:

De passer ikke helt sammen, men er jo det som er morsomt. Truls er full av selvironi. Elsker det 😁 lo godt da de sang julesanger. Spesielt da Truls gjemte seg bak døra og Hellstrøm måtte synge alene 🤣 Han er skeptisk til alt som ikke er matlaging.

Nettopp! Det er det som gjør det hele så morsomt 🤣 Elsker når Hellstrøm er seriøs og alvorlig mens Truls ler seg hes :hoho: Ett av de beste programmene på norsk TV! Gleder meg til neste sesong, lurer på når den begynner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...