AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #41 Skrevet 6. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg kan jo forstå hvorfor dette programmet fenger deg ut i fra hvordan du svarer meg Har nok hatt det verre og mer motgang i livet enn du kan tenke deg for å si det slik. Det er nettopp derfor jeg legger merke til slike trekk, fordi jeg har opplevd dem på nært hold selv. Anonymkode: 542c1...711 Ja du har vel sikkert hatt det verre enn alle andre du, stakkars.... Du vet ingenting om hvor mye motgang andre har hatt, men det som irriterer meg er sutreunger som deg, uansett om du har hatt motgang eller ikke. Ta livet med ro, det er ikke verdens undergang, herregud. Synes faktisk synd på folk som må dele livene sine med sånne som dere. Anonymkode: a7748...0dd 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #42 Skrevet 6. desember 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Herlig serie! Håper på sesong 3. Men hva skjedde med den brente ribba 😂 Anonymkode: e6e8d...445 Ribba var jo ikke brent. Når ribba ligger med svoren ned i de forstekte grønnsakene så lenge som det ble gjort der blir svoren mørk. Antar at dere la merke til at svoren hadde denne fargen allerede da den ble snudd? Har gjort det slik selv og det smaker nydelig og overhode ikke brent. Anonymkode: a15e7...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #43 Skrevet 6. desember 2018 ELSKER HELLSTRØM Anonymkode: 2c586...238 3
Highhopes Skrevet 6. desember 2018 #44 Skrevet 6. desember 2018 Hellstrøm sa til Truls nå i siste episode at han følte han hadde oppdaget en ny side av seg selv etter å ha reist på turer med Truls og hadde en oppdaget en humor han ikke visste han hadde. Det er akkurat det jeg har tenkt når jeg har sett programmet også, i tidligere programmer med Hellstrøm har man bare sett "jeg er ikke kokken din!" - versjonen av Hellstrøm, mens her føler jeg vi har blitt kjent med hele mannen og alle hans nyanser. Ja, han er en mann av sin generasjon, men å si at han mobber Truls syns jeg blir helt feil. Syns de har en fantastisk kjemi og det framstår som de koser i hverandres selskap. Gleder meg til neste sesong! 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #45 Skrevet 6. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja du har vel sikkert hatt det verre enn alle andre du, stakkars.... Du vet ingenting om hvor mye motgang andre har hatt, men det som irriterer meg er sutreunger som deg, uansett om du har hatt motgang eller ikke. Ta livet med ro, det er ikke verdens undergang, herregud. Synes faktisk synd på folk som må dele livene sine med sånne som dere. Anonymkode: a7748...0dd God bedring Anonymkode: 542c1...711
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #46 Skrevet 6. desember 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hersketeknikker ja Nei, han er rett og slett for godtroende. Anonymkode: 542c1...711 Nå synes jeg du er veldig nedlatende mot Truls alstå. Som om han ikke er i stand til å tenke selv, men har behov for støttekontakt liksom. Han trenger ikke din sympati, han klarer seg utmerket godt. Det du tar deg nær av er ikke nødvendigvis noe andre tar seg nær av, uten at det er noe galt med dem fordet. Folk er bare forskjellige og tåler forskjellig. Anonymkode: 20485...901 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #47 Skrevet 6. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ribba var jo ikke brent. Når ribba ligger med svoren ned i de forstekte grønnsakene så lenge som det ble gjort der blir svoren mørk. Antar at dere la merke til at svoren hadde denne fargen allerede da den ble snudd? Har gjort det slik selv og det smaker nydelig og overhode ikke brent. Anonymkode: a15e7...2c1 Det stemmer jo ikke. Bildene viser hvordan ribba så ut når den var nysnudd, og hvordan den så ut FØR de skrudde opp varmen og åpna døra. Opp til hver enkelt hvordan man liker ribba, men dette var ikke spesielt imponerende av Hellstrøm. Jeg synes ribbesvoren er best når den er sprø pga "oppblåsing" og ikke fordi den er brent. Anonymkode: dc32f...876 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #48 Skrevet 6. desember 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ribba var jo ikke brent. Når ribba ligger med svoren ned i de forstekte grønnsakene så lenge som det ble gjort der blir svoren mørk. Antar at dere la merke til at svoren hadde denne fargen allerede da den ble snudd? Har gjort det slik selv og det smaker nydelig og overhode ikke brent. Anonymkode: a15e7...2c1 Hææ? høres veldig rart ut, for meg. men jeg har aldri prøvd det, så kan godt være det er god smak på det :) https://imgur.com/Zq3yZXE Fargen når de snur ribba https://imgur.com/fgRlFmf når den serveres Anonymkode: af1b5...b47
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #49 Skrevet 6. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det stemmer jo ikke. Bildene viser hvordan ribba så ut når den var nysnudd, og hvordan den så ut FØR de skrudde opp varmen og åpna døra. Opp til hver enkelt hvordan man liker ribba, men dette var ikke spesielt imponerende av Hellstrøm. Jeg synes ribbesvoren er best når den er sprø pga "oppblåsing" og ikke fordi den er brent. Anonymkode: dc32f...876 Så ikke at du allerede hadde postet, beklager det Anonymkode: af1b5...b47
Husholdning1 Skrevet 8. desember 2018 #51 Skrevet 8. desember 2018 På 5.12.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev: For oss som har vært i kloa på narsissister/psykopater kjenner vi igjen enkelte tegn. Det at jeg er i et sterkt mindretall bekymrer meg. Men ikke bare det, det er jo lett og se at Hellstrøm mobber Truls. Hva er så underholdende med det? Er det like morsomt når dere selv ble mobba, eller deres barn? Jeg vet ikke helt om Truls innser hva han har begitt seg utpå. Han blir mobbet på TV, og nordmenn ler seg ihjel. Hva skjer med verden? Anonymkode: 542c1...711 Ehh...nei. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #52 Skrevet 8. desember 2018 Skal være stor på det lg si at når de sang julebukk var ganske morsomt. Mest fordi Truls kan redde situasjoner veldig lett. Hellstrøm som sier "kom igjen!" til folk som skal gi bort gratis godteri... drithyggelig. Men jeg lo nå likevel. Jeg er ikke så fan av humoren til Truls men generelt er han jo en som kan ordne stemninga. Anonymkode: f7330...5b1 2
Gjest loveli Skrevet 11. desember 2018 #53 Skrevet 11. desember 2018 På 5.12.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev: For oss som har vært i kloa på narsissister/psykopater kjenner vi igjen enkelte tegn. Det at jeg er i et sterkt mindretall bekymrer meg. Men ikke bare det, det er jo lett og se at Hellstrøm mobber Truls. Hva er så underholdende med det? Er det like morsomt når dere selv ble mobba, eller deres barn? Jeg vet ikke helt om Truls innser hva han har begitt seg utpå. Han blir mobbet på TV, og nordmenn ler seg ihjel. Hva skjer med verden? Anonymkode: 542c1...711 Du vet ikke hva andre har vært igjennom. Jeg, som har levd under en psykopat i 30 år, vil si at det Hellstrøm driver med ikke kan sammenlignes med å engang mobbe. Han slenger med leppa til en kompis som tåler det. Litt som en afrikaner kaller en annen afrikaner for "nigger". Det er ikke mobbing, men en sosial kode. H og T er som knoll og tott. Truls ler det bare bort, med ekte latter. Tipper han bare synes Hellstrøm er teit som er så sint som et lemmen. Truls er ikke så veik som du skal ha det til. TV2 hadde ikke laget dette programmet hvis dette var negativt for Truls. Truls hadde heller ikke takket ja. Hellstrøm er bare atypisk norsk og selvgod, men slik jeg tolker han mener han ikke noe vondt.
Tears in heaven Skrevet 12. desember 2018 #54 Skrevet 12. desember 2018 På 28.11.2018 den 17.36, AnonymBruker skrev: Hellstrøm er direkte slem mot Truls, og av den grunn synes jeg ikke noe om programmet. Hellstrøm har narsissisitiske personlighetstrekk. Anonymkode: 542c1...711 Du har ikke peiling på hva du snakker om!
Tears in heaven Skrevet 12. desember 2018 #55 Skrevet 12. desember 2018 På 5.12.2018 den 21.37, AnonymBruker skrev: Har aldri likt Hellstrøm og kan ikke si at dette programmet stiller han i noe bedre lys. Herme etter dialekta til folk når de snakker til han? Fin oppførsel. Anonymkode: f7330...5b1 Digger Helstrøm,kul fyr 1
Tears in heaven Skrevet 12. desember 2018 #56 Skrevet 12. desember 2018 På 5.12.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev: For oss som har vært i kloa på narsissister/psykopater kjenner vi igjen enkelte tegn. Det at jeg er i et sterkt mindretall bekymrer meg. Men ikke bare det, det er jo lett og se at Hellstrøm mobber Truls. Hva er så underholdende med det? Er det like morsomt når dere selv ble mobba, eller deres barn? Jeg vet ikke helt om Truls innser hva han har begitt seg utpå. Han blir mobbet på TV, og nordmenn ler seg ihjel. Hva skjer med verden? Anonymkode: 542c1...711 Det du kommer med nå er kun pisspreik!du skjemmer deg ut 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #57 Skrevet 26. desember 2018 Er det bare jeg som synes at både Truls og Hellstrøm oppfører seg alt for barnslige? Alt for krampe-aktige forsøk på å fremstå som morsomme... Anonymkode: f6756...259
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #58 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes at både Truls og Hellstrøm oppfører seg alt for barnslige? Alt for krampe-aktige forsøk på å fremstå som morsomme... Anonymkode: f6756...259 Å giiiiid! Sist jeg så på Torp lo han litt, huff, så barnsliiiiiig! Vet ikke hva du skal se på jeg om du ikke tåler litt smil og latter. Anonymkode: e6e47...e16 2
Egenskap Skrevet 26. desember 2018 #59 Skrevet 26. desember 2018 useriøs og kan like gjerne være en podcast. Alle kan lage et sånt tv program. Dessuten dem matcher ikke sammen. Hellstrøm misbruker sitt talent og kunnskap å jobbe sammen med urokråke ved sin side. Hellstrøm passer mye bedre i helt andre sammenhenger der det blir formidlet kunnskap og kvalitet. Jeg vil ikke gi noe terningkast, så det blir ikke 1 engang.
Rullestolbruker Skrevet 26. desember 2018 #60 Skrevet 26. desember 2018 I utganspunktet har jeg fra tidligere i media ikke synes noe om Hellstrøm. Men her har han vist en mer menneskelig morsom karakter, som passer som hån i hanske med Truls. Artig pogram, som jeg følger med på 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå