AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #21 Skrevet 5. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skinner så sykt godt igjennom at han har narsissistiske trekk, og at han er en mobber. Hva er det å like ved slike personer? Jeg forstår ikke hvorfor folk klarer å like han. Helt ærlig. Anonymkode: 542c1...711 Det er jo pga forskjellene det er så gøy å se dem sammen. Begge byr på seg selv, på godt og vondt. Hellstrøm er vant med en type oppførsel, og er nok preget av det, snarere enn at han har narsisistiske trekk. Han virker stiv og ubekvem, og det har ingenting med narsissisme å gjøre. Det er ingenting vondt i ham. Han er kun ubekvem og dårlig i sosiale sammenhenger. Anonymkode: fe5f1...876 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #22 Skrevet 5. desember 2018 2 minutter siden, vintage skrev: Finn programmet på Facebook, så vil du se at du er i sterkt mindretall. Folk simpelthen elsker de to og denne serien 😊 For oss som har vært i kloa på narsissister/psykopater kjenner vi igjen enkelte tegn. Det at jeg er i et sterkt mindretall bekymrer meg. Men ikke bare det, det er jo lett og se at Hellstrøm mobber Truls. Hva er så underholdende med det? Er det like morsomt når dere selv ble mobba, eller deres barn? Jeg vet ikke helt om Truls innser hva han har begitt seg utpå. Han blir mobbet på TV, og nordmenn ler seg ihjel. Hva skjer med verden? Anonymkode: 542c1...711 2
vintage Skrevet 5. desember 2018 #23 Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For oss som har vært i kloa på narsissister/psykopater kjenner vi igjen enkelte tegn. Det at jeg er i et sterkt mindretall bekymrer meg. Men ikke bare det, det er jo lett og se at Hellstrøm mobber Truls. Hva er så underholdende med det? Er det like morsomt når dere selv ble mobba, eller deres barn? Jeg vet ikke helt om Truls innser hva han har begitt seg utpå. Han blir mobbet på TV, og nordmenn ler seg ihjel. Hva skjer med verden? Anonymkode: 542c1...711 Nei, dette blir rett og slett for sprøtt 😅 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #24 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, vintage skrev: Nei, dette blir rett og slett for sprøtt 😅 Kanskje du rett og slett ikke er en god menneskekjenner da? Det er ikke bare meg i tråden som reagerer på Hellstrøm. Anonymkode: 542c1...711 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #25 Skrevet 5. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For oss som har vært i kloa på narsissister/psykopater kjenner vi igjen enkelte tegn. Det at jeg er i et sterkt mindretall bekymrer meg. Men ikke bare det, det er jo lett og se at Hellstrøm mobber Truls. Hva er så underholdende med det? Er det like morsomt når dere selv ble mobba, eller deres barn? Jeg vet ikke helt om Truls innser hva han har begitt seg utpå. Han blir mobbet på TV, og nordmenn ler seg ihjel. Hva skjer med verden? Anonymkode: 542c1...711 Herrefred.... tror du VIRKELIG at Truls hadde godtatt en sesong til om han tok seg nær av sånne ting? Å tror du ikke at dette er laget for å være nettop på denne måten? Bare fordi du har opplevd ting så betyr ikke det at alle andre er sånn vettu. Skal du bli så krenka av et TV program så foreslår jeg at du lar være å se på det Anonymkode: 1a23b...fcb 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #26 Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herrefred.... tror du VIRKELIG at Truls hadde godtatt en sesong til om han tok seg nær av sånne ting? Å tror du ikke at dette er laget for å være nettop på denne måten? Bare fordi du har opplevd ting så betyr ikke det at alle andre er sånn vettu. Skal du bli så krenka av et TV program så foreslår jeg at du lar være å se på det Anonymkode: 1a23b...fcb Nei, og det er derfor jeg ikke tror han innser hva Hellstrøm faktisk holder på med. Jeg synes veldig synd i Truls. Dette er ikke normalt. Nei, jeg synes at dette programmet burde ha godt under vær varsom plakaten. Hellstrøm behandler Truls helt forferdelig. At du synes det er underholdende å se at andre blir mobbet på TV får du ta på din egen kappe. Anonymkode: 542c1...711 1
magikeren Skrevet 5. desember 2018 #27 Skrevet 5. desember 2018 (endret) Syntes ikke Hellstrøm virker narssisistisk. Han virker litt ubetenksom i det han sier av og til, men det er ganske typisk "eldre mann kommentar". Har møtt mange slike. Noen slike menn er gjerne de som klager over at andre er sarte og vanskelige, mens egentlig mangler de litt sosiale nyanser og tråkker i salaten iblant. De kan i noen tilfeller være litt rigide i hvordan de mener ting skal og burde være. Jeg tror Truls forstår at han "er sånn" og at det ikke er vondt ment, og han tar det ta med godt humør. Så lenge personen det gjelder har litt selvironi på det, så fungerer det fint. Det å akseptere at noen er litt sånn (så lenge en person ikke er direkte frekk og stygg), og kunne se humoren i det og akseptere at personen er sånn er viktig for å kunne komme overens med flere typer mennesker. Samt at det gir en even til å ha det hyggelig med mennesker selv om de kan ha sine uvaner. Kudos til Truls for det. Skal sies at jeg kun har sett sånn ca 30min av 1 episode en gang for lenge siden og dette innlegget er jeg som ikke føler for å legge meg enda.... Endret 5. desember 2018 av magikeren 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #28 Skrevet 5. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, og det er derfor jeg ikke tror han innser hva Hellstrøm faktisk holder på med. Jeg synes veldig synd i Truls. Dette er ikke normalt. Nei, jeg synes at dette programmet burde ha godt under vær varsom plakaten. Hellstrøm behandler Truls helt forferdelig. At du synes det er underholdende å se at andre blir mobbet på TV får du ta på din egen kappe. Anonymkode: 542c1...711 Gud bedre.... alt man skal ta seg nær av i dag 🙄 Anonymkode: 1a23b...fcb 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #29 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gud bedre.... alt man skal ta seg nær av i dag 🙄 Anonymkode: 1a23b...fcb Tja, verden mangler empati. Greit å ha litt empati og forståelse av mennesket også tenker jeg. Anonymkode: 542c1...711 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #30 Skrevet 5. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, verden mangler empati. Greit å ha litt empati og forståelse av mennesket også tenker jeg. Anonymkode: 542c1...711 Du har rett i det du skriver. Anonymkode: ef67b...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #31 Skrevet 5. desember 2018 Har i grunn likt alle programmene Truls er med i, av en grunn. Og liker Hellstrøm godt, så merkelig at jeg ikke har sett på dette. På tide å finne det på sumo og ta en kikk. Og nyheten om at Truls skal bli pappa er veldig hyggelig. En liten snutt med en grunn til at jeg liker Truls. ...stakkars hest da... Anonymkode: 6e40a...de4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #32 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja, verden mangler empati. Greit å ha litt empati og forståelse av mennesket også tenker jeg. Anonymkode: 542c1...711 Kan være greit også å ikke være en sutreunge, være så forferdelig selvjøytidelig og greie å ta seg nær av alt mulig slags tullball! Lurer på hva slags oppvekst slike som dere har hatt egentlig. Regner med dere har hatt det alt for lett og fått ting servert på sølvfat og tilrettelagt siden dere ikke greier å håndtere litt motgang i livet og er så hårsåre på den minste ting. Truls ler jo selv av alt dette! Og jeg hadde ledd selv om det var meg hellstrøm hadde tullet med. Må da være måte på. Er dere laget av porselen eller? Man up, sier jeg bare! Anonymkode: a7748...0dd 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #33 Skrevet 5. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rett i det du skriver. Anonymkode: ef67b...ad3 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan være greit også å ikke være en sutreunge, være så forferdelig selvjøytidelig og greie å ta seg nær av alt mulig slags tullball! Lurer på hva slags oppvekst slike som dere har hatt egentlig. Regner med dere har hatt det alt for lett og fått ting servert på sølvfat og tilrettelagt siden dere ikke greier å håndtere litt motgang i livet og er så hårsåre på den minste ting. Truls ler jo selv av alt dette! Og jeg hadde ledd selv om det var meg hellstrøm hadde tullet med. Må da være måte på. Er dere laget av porselen eller? Man up, sier jeg bare! Anonymkode: a7748...0dd Ja jeg kan jo forstå hvorfor dette programmet fenger deg ut i fra hvordan du svarer meg Har nok hatt det verre og mer motgang i livet enn du kan tenke deg for å si det slik. Det er nettopp derfor jeg legger merke til slike trekk, fordi jeg har opplevd dem på nært hold selv. Anonymkode: 542c1...711 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #34 Skrevet 5. desember 2018 23 minutter siden, vintage skrev: Nei, dette blir rett og slett for sprøtt 😅 Brukeren du siterer har rett. Hellstrøm er ingen hyggelig mann. Han prøver ikke engang på å være det, og folk finner det underholdende. Det er greit nok det, men innrøm da ihverfall at han er utrolig usympatisk og høy som en skyskraper på seg selv mm. Anonymkode: ef67b...ad3 2
Janzypants Skrevet 5. desember 2018 #35 Skrevet 5. desember 2018 Jeg gikk inn hit ene og alene for å se om det var flere som la merke til den brente ribba 😂 Ble ingen presentasjon av maten denne gangen 😂 Men egentlig godt å se at selv Hellstrøm KAN feile! 2
loffen Skrevet 5. desember 2018 #36 Skrevet 5. desember 2018 Når det gjelder den brente ribba, så er jeg også innom her for å se om noen andre la merke til den. Også må jeg fortelle at jeg for noen år siden laget ribbe på Hellstrøms vis, og den ble akkurat like brent! Den var helt svart, og jeg måtte steke en ny! Den svarte var ikke god under svoren heller. Håper det blir en sesong til av programmet, de er bare herlige! 2
vintage Skrevet 5. desember 2018 #37 Skrevet 5. desember 2018 21 minutter siden, loffen skrev: Når det gjelder den brente ribba, så er jeg også innom her for å se om noen andre la merke til den. Også må jeg fortelle at jeg for noen år siden laget ribbe på Hellstrøms vis, og den ble akkurat like brent! Den var helt svart, og jeg måtte steke en ny! Den svarte var ikke god under svoren heller. Håper det blir en sesong til av programmet, de er bare herlige! Det blir sesong 3. De bekreftet det på Facebook 👍🏻 2
loffen Skrevet 5. desember 2018 #38 Skrevet 5. desember 2018 13 minutter siden, vintage skrev: Det blir sesong 3. De bekreftet det på Facebook 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #39 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, og det er derfor jeg ikke tror han innser hva Hellstrøm faktisk holder på med. Jeg synes veldig synd i Truls. Dette er ikke normalt. Nei, jeg synes at dette programmet burde ha godt under vær varsom plakaten. Hellstrøm behandler Truls helt forferdelig. At du synes det er underholdende å se at andre blir mobbet på TV får du ta på din egen kappe. Anonymkode: 542c1...711 Hva er poenget med å fremstille Truls som en underkuet fjott? Har du noen glede av å snakke folk ned slik? Anonymkode: fa9d7...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #40 Skrevet 6. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å fremstille Truls som en underkuet fjott? Har du noen glede av å snakke folk ned slik? Anonymkode: fa9d7...9d6 Hersketeknikker ja Nei, han er rett og slett for godtroende. Anonymkode: 542c1...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå