Gå til innhold

Hva kjøpte dere på black friday?

Anbefalte innlegg

Hadde planer om å holde meg langt unna kjøpesenter den dagen....men på vei til en weekend hos svigermor så kom jeg på at vi hadde glemt av varme sko til jentungen. Så med min mentale helse som innsats så brøytet vi oss vei igjennom et mylder av mennesker og kjøpte sko. Ble 300kr billigere da.. 

Ellers så kjøpte jeg julegave på nett til eldstejenta mi, ei skinnveske som jeg hadde tenkt å kjøpe uansett som var satt ned fra 1800kr til 900kr. Pluss et par lave primeboots til meg selv som hadde 400kr i avslag 

Fortsetter under...

Kjøpte nye bilstoler til barna, masse ulltøy fra Lillelam og Wooland, leker i julegave og bursdagsgave til barna, julekuler til 30% rabatt (førpris 299,- per. stykk) 

Kjøpte alt på nett, orker ikke gå i butikker. Kom vel på nærmere 17 000,- til sammen. 

Anonymkode: 5cdf7...28f

Kjøpte meg en pologenser med 30% avslag
Calvin klein undertøy og en "skinnbukse" til 25% avslag
Favorittmodellen min i solbriller til 50% avslag
Shampoo og hårolje til 33% avslag
Og adidas ultra boost til 60 eller 70% rabatt. Husker ikke helt.

Anonymkode: 71e18...8a6

Annonse

Lurer på hvor mange som har sjekket om butikkene hadde satt OPP prisen uken(e) før black Friday for å late som rabatt. ;) 

ps. gav penger til EPCAT, ingenting annet.

Anonymkode: d1266...4d0

Annonse

Kjøpte et par pensko til mannen, med 35% avslag. (Helt sikkert ikke det han ønsker seg, men jeg mener han virkelig trenger det, så da blir det det han får). Og en ny parkas til meg, med 40% avslag. Begge tingene har jeg fulgt med på en stund, så vet at det var reelle tilbud. 

Også gikk jeg i den "hadde ikke planlagt å kjøp noe, men det er jo tilbud" -fella da jeg gikk forbi Vita som hadde prosenter på alt. Så nå har jeg 2 nye neglelakker (helt unødvendig) og en frisørsaks (som for så vidt er kjekt å ha, siden jeg hittil har brukt kjøkkensaksa når jeg har stussa 2-åringen). 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...