Gå til innhold

Helt sjuk orgasme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en gutt som er 18. En venn av meg fortalte at jeg måtte prøve en dildo i rumpa og at det er sjukt digg. Jeg hadde ikke dildo, men lånte min venn sin. Var veldig usikker, men når jeg fikk den inn, var det helt magisk deilig. Lå bare å vibrerte og det varte ganske lenge fordi jeg onanerte ikke. Etter kanskje et kvarter, svartnet det bare helt, fikk bare den sjukeste orgasmen i livet. Det var helt rått, uten at jeg tok på meg, følte jeg hele kroppen revnet når orgasmen kom:-).

Hva skjedde lissom??

Anonymkode: 688fb...750

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn har et g-punkt ved prostatakjertelen, og når den blir stimulert så kjennes det godt ut! Så bare kos deg du! 

Anonymkode: fa6ca...dd4

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn har et g-punkt ved prostatakjertelen, og når den blir stimulert så kjennes det godt ut! Så bare kos deg du! 

Anonymkode: fa6ca...dd4

Jeg har gjort det igjen, faktisk 2 ganger i dag. Det samme skjedde begge gangene, fikk helt sjukt orgasme og enda sterkere siste gangen.  Kroppen min ristet veldig, mistet helt kontrollen og hemningene. Ble veldig høyt as.

Skrevet

Det er kanskje ikke en dildo, men en vibrator? 

Anonymkode: 1566e...880

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke en dildo, men en vibrator? 

Anonymkode: 1566e...880

Ja, det er en vibrator ja, helt sjukt digg.:-)

Skrevet

Min beste orgasme kom da min beste venn (gutt) plutselig begynte å snakke om hvordan det var å suge en annen mann og fabulerte i vei og jeg plutselig bare sa, om du har lystvtil å suge en mann, vør så god. Og han sugde meg. Har aldri hatt maken til orgasme før eller siden. Og han sugde meg noen ganger til senere, var aldri det samme og har hatt bedre både blowjobs og sex med kvinner siden. Tror det var det veldig forbudte og spontane som gjorde det. 

Anonymkode: 132e6...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...