Gå til innhold

Gave til julemesse i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart levere en gave til julemessa i barnehagen. Jeg strikker ikke, så har ikke noe hjemmelaget å ta med. Man kan også ta med hjemmelagde julekaker/ noe hjemmelaget julegodt på glass. Er usikker på hva jeg skal ta med. Noen tips? På forhånd takk :) 

Anonymkode: 7712a...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfekt? Med nøtter/salt/karamell?

Anonymkode: d12e9...680

Skrevet

Takk for tips! Men må det være hjemmelaget? 

TS

Skrevet

Jeg synes at på en julemesse er det koseligst med noe som er hjemmelaget. Men hva har de sagt i barnehagen, da?

Anonymkode: c777a...64d

Skrevet

Det spørs vel egentlig hva man legger i det.. Jeg må innrømme at jeg setter mer pris på noen gode konfekten frå en fin butikk, enn dårlig brente mandler 🙈

Meeeeen det trenger ikke være så vanskelig heller! Karameller er egentlig enkelt å lage om du finner en god oppskrift! Pakkingen derimot 😅

Anonymkode: d12e9...680

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at på en julemesse er det koseligst med noe som er hjemmelaget. Men hva har de sagt i barnehagen, da?

Anonymkode: c777a...64d

De har skrevet gjerne hjemmelaget. Så jeg får vel gå for det. 

TS

Skrevet

Hva er egentlig poenget med "julemesse" i barnehager?      

Dette har jeg faktisk aldri hørt om før...              

Anonymkode: e934e...acf

Skrevet

Brente mandler, karameller, fudge, sjokoladekonfekt med fyll (former kjøpes billig hos f.eks. TGR), osv

Det letteste hadde nok vært å lage kransekakerstenger (deig kjøpes) og dyppe endene i mørk sjokolade 

Anonymkode: cde20...642

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde med noen puslespill som vi hadde dobbelt opp av. (Uåpnede, altså). På julemessene i barnehagen vår var det en fin blanding av leker/barneutstyr, kaker og syltetøy og hjemmestrikkede saker.

Anonymkode: 8ba2f...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...