AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Fikk i høst endelig gjennom en søknad for AAP hos Nav. Siden det da hadde vært mange, lange måneder med venting, var jeg på det tidspunktet bare glad for at det ble godkjent. Vedtaket er godkjent for bare 6 måneder, noe som er fullstendig urealistisk i forhold til behandlingstid og komme seg tilbake i full jobb, men ifølge noen jeg kjenner var det aldri noe problem å få det forlenget så lenge en er innen aktiv behandling eller på vei inn i jobb igjen. Så kom det meg for øret i går at det kanskje ikke er så enkelt som mine bekjente så, og jeg burde ha klaget på vedtaket. Er det sånn at etter de nye reglene er det blitt veldig vanskelig å få forlenget vedtaksperioden? Har jeg gått på en real smell? Anonymkode: 942da...dc3
Gjest Promqueen Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Vedtaksperioden vil bli forlenget så lenge du har en aktiv aktivitetsplan.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Takk! Litt lettere nå! Anonymkode: 942da...dc3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk i høst endelig gjennom en søknad for AAP hos Nav. Siden det da hadde vært mange, lange måneder med venting, var jeg på det tidspunktet bare glad for at det ble godkjent. Vedtaket er godkjent for bare 6 måneder, noe som er fullstendig urealistisk i forhold til behandlingstid og komme seg tilbake i full jobb, men ifølge noen jeg kjenner var det aldri noe problem å få det forlenget så lenge en er innen aktiv behandling eller på vei inn i jobb igjen. Så kom det meg for øret i går at det kanskje ikke er så enkelt som mine bekjente så, og jeg burde ha klaget på vedtaket. Er det sånn at etter de nye reglene er det blitt veldig vanskelig å få forlenget vedtaksperioden? Har jeg gått på en real smell? Anonymkode: 942da...dc3 Snakk med fastlegen din eller behandler du har fått hjelp til å søke hos. Hva andre mener utenmå ha lest saksdokumentene dine hjelper deg ingenting, fordi alt da bare blir synsing. Anonymkode: 78d4f...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå