AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Av en eller annen uviss grunn så tør jeg ikke åpne Mail eller SMS for å lese hva som står der. Jeg kvier meg og gruer meg og må bruke mye energi på bare å starte tastene for å åpne Mail eller SMS. Jeg har ikke angst på grenerelt grunnlag, men når det gjelder Mail/SMS så har jeg en angstlignede opplevelse. Flere som også har det slik som jeg? Hvorfor eller hva er grunnen til at dere ikke tør eller har nesten angst for å åpne og lese Mail og SMS? Anonymkode: 8fe49...957
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Jeg også. For min del så er jeg redd for at det er regninger eller andre ting jeg må ta stilling til. Eller venner og familie som maser og krever noe av meg. Svarer aldri telefonen heller. Hvis det er noen jeg kjenner så ringer jeg opp igjen etter en stund når jeg har roet meg. Er det ukjent så må jeg sjekke hvem det er først. Er det nummer som ikke er på 1881 så ringer jeg aldri opp igjen. Anonymkode: b8abf...3eb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Haha, dette gjelder meg også. For min del så har det blitt sånn i perioder hvor jeg ikke har hatt det så bra på jobben og hvor jeg har vært redd for å få oppgaver eller negative beskjeder på epost. Det forplanter seg også over på sms og til private ting/forhold. Spesielt hvis jeg er i diskusjoner eller konflikter. Det går i bølgedaler for min del, og jeg har funnet ut at det er mye bedre å bare åpne den mailen med en gang heller enn å grue meg lenge. Noen ganger klarer jeg det bra, men andre ganger drøyer og drøyer jeg det. Hos meg ligger det i en redsel for at sms eller epost inneholder noe negativt som jeg vil beskytte meg mot. Anonymkode: 3aaf4...3aa
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Som en annen sier, jeg er det når det er ting jeg må ta stilling til. Det beste er å gjøre det med en gang. Sjekker ukjente nummer på vipps, og prøver å ta telefonen når venner ringer, da kan jeg også øve meg på å si nei. Anonymkode: 97710...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå