Gå til innhold

Hvilke apotektester er de beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10dpo og har brukt RFSU-strimlene (6-pakningen) for første gang, og jeg er ikke særlig positiv. Har brukt Ovitrelle denne syklusen, som kan gi falske positive tester, så jeg har forsøkt å følge med på hvordan kroppen min har respondert med å kvitte seg med HCG. Tok første test dagen etter Ovitrelle, men den ble ikke spesielt sterk positiv, og videre har det vært skyggestreker som hadde gjort meg gal dersom jeg var ute etter å teste en faktisk graviditet.

Og det er jeg nå de neste dagene. RFSU er tydeligvis ikke en favoritt mtp skyggestrek, ei heller ClearBlue med plusstegn. Hvilke tester er best og mest pålitelig i dagene før IKM og etter? Helst apotektester da jeg ikke rekker postgang denne syklusen.

Anonymkode: 8e02d...5e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter du til du er over IKM vil en hvilken som helst test være god nok. Jo tidligere man tester jo mer må man tyde og undre seg. Best å bare vente litt, så produserer du nok hcg til at det ikke er noen tvil. Husk også at alle har forskjellige erfaringer med tester. 

Anonymkode: 85841...6b7

Skrevet

Joda, men det er tydelig noen tester som gir endel skyggestreker og tvil. Implantasjon kan skje så sent som 12dpo så om jeg tester på IKM kan mengden HCG være såpass lavt enda at den  kan skape litt forvirring. 

Anonymkode: 8e02d...5e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...