AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Igår hadde jeg IKM og jeg har blødd bittelitt lyserødt blod siden klokken 15 igår, altså jeg får såvidt noe på papiret når jeg tørker meg, og noen ganger ikke i det hele tatt. Har litt mensmurringer, men ikke særlig vondt. De to siste dagene har jeg hatt mye halsbrann, har veldig halsbrann nå også. Sliter ikke med det til vanlig. Vanligvis når jeg får mensen så begynner jeg å bli masse og har sterke menssmerter ganske fort. Ellers er puppene ømme, men det er de også ved mens. Ingen andre tegn som kvalme osv. Hva tenker dere når det gjelder blødningen, murringene og halsbrannen? Verdt å ta en test likevel? Håper veldig på svar ❤ Anonymkode: b1acd...ed3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Legger til at jeg har masse luft i magen også, om det har noe å si ts Anonymkode: b1acd...ed3
Gjest Hiro Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Det er verdt å ta en test, men tror ikke du er gravid.
Apekatten Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Umulig for oss å vite. Ta en test, så får du svar ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #5 Skrevet 28. november 2018 Er så redd for å bli skuffet, blir liksom mer skuffet hvis jeg tar en test og den er nagativ- enn å bare vente og at mensen kommer ordentlig. Høres sikkert teit ut men Men da går jeg ut ifra at jeg ikke er gravid da, så får jeg heller evt bli positivt overrasket ts Anonymkode: b1acd...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 Hvorfor bruke så mye penger og så mye miljø-ressurser på så teite ting? DU vet når du er gravid. Jeg oppdaget i 5. mnd, og det har gått bra., og vel så det. Anonymkode: a4c7c...e5f
Gjest Hiro Skrevet 28. november 2018 #7 Skrevet 28. november 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruke så mye penger og så mye miljø-ressurser på så teite ting? DU vet når du er gravid. Jeg oppdaget i 5. mnd, og det har gått bra., og vel så det. Anonymkode: a4c7c...e5f Det er ikke teit. Noen personer vet ikke så det er greit å spørre. Hun har sikkert ikke vært gravid før. Jeg har aldri her egentlig, men jeg vet i det første ukene at man føler morgen kvalme. Endret 28. november 2018 av Hiro
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #8 Skrevet 28. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruke så mye penger og så mye miljø-ressurser på så teite ting? DU vet når du er gravid. Jeg oppdaget i 5. mnd, og det har gått bra., og vel så det. Anonymkode: a4c7c...e5f Kan jo være greit å oppdage før 5 mnd 🙄 TS - ja, du kan være gravid. Hvis du ikke blør noe mer de neste dagene ville jeg ha tatt en test. Hvis du er regelmessig så skal den slå positivt ut da. Anonymkode: 8430f...7cf 1
Betta123 Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Igår hadde jeg IKM og jeg har blødd bittelitt lyserødt blod siden klokken 15 igår, altså jeg får såvidt noe på papiret når jeg tørker meg, og noen ganger ikke i det hele tatt. Har litt mensmurringer, men ikke særlig vondt. De to siste dagene har jeg hatt mye halsbrann, har veldig halsbrann nå også. Sliter ikke med det til vanlig. Vanligvis når jeg får mensen så begynner jeg å bli masse og har sterke menssmerter ganske fort. Ellers er puppene ømme, men det er de også ved mens. Ingen andre tegn som kvalme osv. Hva tenker dere når det gjelder blødningen, murringene og halsbrannen? Verdt å ta en test likevel? Håper veldig på svar ❤ Anonymkode: b1acd...ed3 Det høres litt ut som mensen er på vei❤️ Men vent noen dager,om den ikke er dukket opp ville jeg kjøpt en test! Tvitvi🤞🏼🤞🏼 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #10 Skrevet 28. november 2018 Jeg hadde ikke visst at jeg var gravid før sent om det ikke var for at jeg tilfeldigvis tok en test. Hadde lett blødning som jeg trodde var mens.. og ellers ingen symptomer før langt uti graviditeten. Så nei, det er ikke "tull" og ta en test. Både med tanke på mat, alkohol, svangerskapskontroller osv er det lurt å oppdage tidlig at man er gravid 🙄 TS du kan være gravid ja, men det er også mulig at det bare er starten på en menstruasjon. Du er forbi IKM nå så en test vil nok gi deg svaret Anonymkode: 81d31...e00 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå