Gjest Hiro Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 (endret) Jeg føler meg som oftest veldig såret i det siste og jeg sliter med å glemme fortiden av noe som har skjedd. Egentlig er jeg ikke glad i forandringer siden det gjør meg ganske lei meg. For noen måneder siden var jeg på sykehuset fordi jeg ble innmari såret av noe som hadde skjedd for å bli kalt løgner og slike ting. Etter alt dette som har skjedd selv om jeg har vært på sykehuset har ting bare blitt verre for meg. Jeg føler liksom ikke meg selv lenger på grunn av noen sårende vennskap jeg har hatt for å bli kalt ting og sånt. Jeg gråter masse av det egentlig. Hvis du vil vite mer om dette så kan du snakke med meg om dette i privat siden jeg trenger noen å snakke med. Endret 28. november 2018 av Hiro
Gjest Hiro Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Jeg håper noen vil svare her hvis noen vill så kan jeg forklare dette dypere.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Prøv å få time til psykolog/psykiater/terapeut Anonymkode: 87e50...556
wintergirl Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Hvis du har giftige venner så kvitt deg med dem. Sånn kan gjøre deg syk.
Gjest Hiro Skrevet 28. november 2018 #5 Skrevet 28. november 2018 32 minutter siden, wintergirl skrev: Hvis du har giftige venner så kvitt deg med dem. Sånn kan gjøre deg syk. Situasjonen er veldig komplisert
Gjest Hiro Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å få time til psykolog/psykiater/terapeut Anonymkode: 87e50...556 Jeg har hver uke.
Gjest Hiro Skrevet 28. november 2018 #7 Skrevet 28. november 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å få time til psykolog/psykiater/terapeut Anonymkode: 87e50...556 48 minutter siden, wintergirl skrev: Hvis du har giftige venner så kvitt deg med dem. Sånn kan gjøre deg syk. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå