Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Uvitende
Skrevet

Hva slags "ting" gjør dere med huden deres når dere bruker MD Formulation? Vet at man ikke skal bruke peeling så ofte, men hva med masker,rensemasker? Og hva slags krem buker dere over?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker ikker rensemasker etter at jeg begynte å bruke facial lotion fra MD. Bruker Dermalogica-rens og peeling en sjelden gang. Bruker også krem fra Dermalogica.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker glycole lotion fra MD, over bruker jeg YlangYlang og Hydra Mat om dagen og YlanYlng Balmen om natten.

Skrevet
Jeg bruker ikker rensemasker etter at jeg begynte å bruke facial lotion fra MD. Bruker Dermalogica-rens og peeling en sjelden gang. Bruker også krem fra Dermalogica.

Trenger man ikke bruke rensemaske og peeling da? Jeg holder fortsatt på med det èn gang i uken jeg...Føler at jeg må det liksom...For å få renset sikkerlig en gang i uka. Noen som foressten har prøvd rensemasken MD Formulations clearing complex mask?

Gjest Gjesta
Skrevet

Trenger man ikke bruke rensemaske og peeling da? Jeg holder fortsatt på med det èn gang i uken jeg...Føler at jeg må det liksom...For å få renset sikkerlig en gang i uka.

Jeg føler rensemaske bare gjør huden min verre igjen, så det gidder jeg ikke. MD-produktene peeler huden kjemisk, så det er vel igrunnen unødvendig og peele i tillegg (men jeg gjør det likevel, av samme grunn som deg).:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Masker bruker jeg så godt som aldri, eventuelt en fuktmaske en sjelden gang. Peeling bør man helst unngå, siden fruktsyrene i MD peeler huden uten korn.

Less is more! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...