Gå til innhold

styrke mageregionen

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

min mage er slapp og aaaaalt for stor...ikke tatt noen mageøvelser på...ca 2 år......og nå er jeg ikke komfortabel med meg selv mer og ønsker minske mageområdet...bortsett fra å være mer aktivitet,kan dere hjelpe meg med spesifikke og detaljerte måter på hvordan stramme opp akkurat dette området?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Stikk inn på www.iform.nu. Der finner du detaljerte beskrivelser av mageøvelser. Det finnes små videosnutter der også!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan IKKE punktslanke kroppen,ta 100 sitt-upps til dagen og jeg tror ikke det nytter.

Men kutt ut hvitt mel,ris,poteter og spis masse fisk,kjøtt,nøtter ,salat så skal du se magefettet forsvinner .

Se på lavkarbo.no der får du masse tips.

Skrevet

Pilates hjelper. Jeg merket det godt etter bare en uke. Magen er mye strammere og sterkere nå!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Pilates hjelper. Jeg merket det godt etter bare en uke. Magen er mye strammere og sterkere nå!

Går du på kurs? Hva slags pilates bruker du?

Skrevet

Jeg bruker DVD'ene "Power of Pilates" og "Inch Loss Pilates". Hjemme i stua med andre ord! :-)

Skrevet
Jeg bruker DVD'ene "Power of Pilates" og "Inch Loss Pilates". Hjemme i stua med andre ord!  :-)

jeg har lant en sann dvd för og der var det to halvtimes program. Hvor langt program av gangen tar du? 30 min virker jo litt lite egentlig.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...