AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Hei, jenter :) For å referer til eksempel på dad-bod (dad-bod, begrep for en ikke tjukk men ikke maskulin mannlig kropp) Eksempel 1: Mann på byen i 20 årene med dad-bod men viser god genuin selvtillit. Er dette noe som kan tiltrekkes/ virke attraktiv på avstand? Hvordan tenker dere i henhold til utstråling av selvtillit i forhold til hvordan de ser ut? Hva teller mest og hvor tipper glasset? Anonymkode: c9d6e...074
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Jeg vet ikke hva dad-bod er, har aldri hørt det før. Kan du forklare? Anonymkode: 58dc9...ed2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 eksempel på dad-bod: https://www.google.no/search?q=dad-bod&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=3kCadoWZ-JM4PM%3A%2Cc5MYbvJDvF0k4M%2C_&usg=AI4_-kSls80NRJLYd7iQA7H88n8aNS1zVg&sa=X&ved=2ahUKEwjxr7Pb1fXeAhUCkSwKHZfBCNUQ9QEwAXoECAUQBg#imgrc=AqLXtlFi0shXvM: Anonymkode: c9d6e...074
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Etter å ha sett eksemplene tenker jeg en slik kropp er helt ok. Er vel slik de fleste menn ser ut. Anonymkode: 58dc9...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Det er jo en maskulin kropp det. Tror det er menn som er mest opptatt av at muskler er lik maskulinitet. Mange menn ser sånn ut. Det er hva jeg anser som er normal kropp og om jeg liker mannen så bryr jeg meg ikke så mye om det. Jeg liker bedre en slik kropp enn en som er trent. Anonymkode: ac8e4...e31 1
annebanane Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 (endret) God utstråling og en trygghet rundt seg selv er helt klart en stor greie for meg uavhengig av kroppsfasong. Gjør en person mye mer tiltrekkende i mine øyne, men det må også være en tiltrekning der i bunn da - noe det ikke nødvendigvis er kroppsfasongen som avgjør hos meg. Endret 14. januar 2023 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Ja, men jeg er ikke den peneste dama. Det er for øvrig mitt tips til menn på byen, prøv dere på andre enn kun de peneste. Åpenbart lettere å få oppmerksomhet fra en som ikke har 100 beilere. Anonymkode: 01fa7...e92 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #8 Skrevet 28. november 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Ja, men jeg er ikke den peneste dama. Det er for øvrig mitt tips til menn på byen, prøv dere på andre enn kun de peneste. Åpenbart lettere å få oppmerksomhet fra en som ikke har 100 beilere. Anonymkode: 01fa7...e92 Det er veldig få som går etter den peneste dama, noe man også ser her på KG med flere av "de penenste" (i følge dem selv) som ingen vil komme bort til, der de heller snakker med den "stygge venninnen". Og dette er nettopp av den grunnen du sier. Mye enkelere å ta med seg hjem en som ikke ser like fin ut og dermed ikke er like høy på seg selv grunnet at de er vant til mye oppmerksomhet ellers. Anonymkode: bcecd...d02
Nerine_ Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 Jeg blir mer tiltrukket av en sexy selvtillit, enn en godt trent kropp. Uten selvtillit er den kroppen ingenting i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå