AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 har ikke noe bedre ord for det. Men jeg har aldri kjent på mestring. Jeg misslykkes i alt jeg prøver på. På skolen var jeg dårlig.. det synes på karakterene mine. 3 i snitt ca! primærvitnemål. I gymen var jeg ganske god, men dessverre ville de fleste elever og lærere ha ballspill hele tiden, noe jeg ikke følte jeg var i aktivitet av en gang, og karakteren ble deretter. Har aldri vært spesielt godt likt blandt folk. Har vært veldig sjenert. Mens andre har kunnet være direkte frekke og ufine mot folk , og mobbe andre åpenbart men likevel være likt blandt alle. Jeg har hatt vanskelig for å få jobb. Fikk min første jobb når jeg var 20, men bare drittjobb. Har et par slektninger, og en bror. De er så godt likt. De står ikke på scenen de heller, men de har jobb fra de er 16, de har toppkarakterer i skolen. min bror kommer til å få seg toppjobber. ikke at jeg ikke unner han , men det er ikke familien vi er fra som har gjort det isf. Vi har forskjellig far da. Ingen av ungene til min far har klart seg bra. De går på nav alle sammen 😕 jeg jobber der jeg jobber meg syk. Har ikke kjæreste og synes det er for flaut å være meg til at noen vil ha meg i det hele tatt. Hva er det som gjør det? føler jeg er den samme som jeg var for mange år siden. jeg har ikke denne greien med at jeg blir likt blandt folk... Anonymkode: 202ad...672
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Du virker å være en person som er negativ til det meste. Generelt så gjelder dette for deg, altså enten liker du ting, eller så er du helt negativ til det. Det er ingen mellomting. Desverre virker det som at det negative tar minst 95%. Hva.med.å prøvr å endre instilling. Når du finner så mye.negativt og galt i mye.forskjellig, så ligger problemet mest sannsynlig hos deg. At du har dårlige karakteret fra vgs og ikke i jobb før 20 år og som du i grunn kaller bare drittjobb sier at du ikke harnoen ambisjoner eller mål for livet. Virker som du er likegyldig til det meste. Ikke sikker jeg har rett, men jeg mener du bør forandre ting ved deg selv Anonymkode: e9808...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå