AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Hei. Spørsmål til damer... Hvordan ville dere reagert hvis partneren uoppfordret introduserte et leketøy under neste akt? Jeg har vurdert å skaffe en klitorisstimulator da jeg tror det kan løfte ting til litt nye høyder, utover samleie, slikking og fingring som vi driver med i dag... Samtidig redd for å bli misforstått. "Syns du vi har det kjedelig i dag?" etc... Har jeg noe å bekymre meg for? ☺️ Anonymkode: 71856...d46
Reckless Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Innafor, så lenge overraskelsen ikke ligger under juletreet ved familie-julefeiringen 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, Reckless skrev: Innafor, så lenge overraskelsen ikke ligger under juletreet ved familie-julefeiringen Ingen fare 😂 Hadde egentlig tenkt å snike den innunder dyna ifm forspill ☺️ Anonymkode: 71856...d46
dronningvinter Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 (endret) Jeg sier tommel opp! Å prøve noe sånt betyr bare at man vil teste noe nytt, ikke at det man har er kjedelig. Men kanskje greit å innføre litt før man står midt i det? Typ "Du, hva tenker du om å teste ...." Endret 27. november 2018 av dronningvinter
FantasDick Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Hadde blitt tatt godt imot her. .. Men jeg ville ikke likt å plutselig få en vibrator på klitten uten noe forvarsel, hvis vi ikke brukte det jevnlig. Ville kanskje vist fram leketøyet først. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 Kan dere i ikke gjøre dette til en sexy aktivitet på en måte? Scrolle på en nettbutikk eller gå innom en? Så kan dere glede dere sammen istedenfor å plutselig er det en vibrerende dings der Jeg tenker også at det hadde blitt godt motsatt, men jeg liker å delta i prosessen Anonymkode: 881bd...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå