Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Corsydol munnskyllevann er bakteriedrepende å hjelper på sopp. Qtips og smør utover. Men er jo ganske sterk i smaken, så kan hende apoteket har noe mildere også

Anonymkode: 63052...f57

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville antageligvis blitt smittet av henne hvis det var trøske?

Det virker absolutt ikke som om hun plages av det. 

Anonymkode: 523c7...8f2

Ja. Hvis hun og du ikke plages, ikke tenk på det. 

Og overrasket over alle merkelige kjerringråd. Hvis trøske må behandles er det med reseptbelagt soppmiddel i samråd med lege. Ikke Farris og sitron og alt mulig tull. 

Anonymkode: 8c2a7...00b

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Corsydol munnskyllevann er bakteriedrepende å hjelper på sopp. Qtips og smør utover. Men er jo ganske sterk i smaken, så kan hende apoteket har noe mildere også

Anonymkode: 63052...f57

Ikke gi dette til en liten baby!! 

Det finnes reseptbelagte midler mot trøske, så ingen grunn til å eksperimentere med andre ting. Men de reseptbelagte midlene hjelper selvsagt ikke de heller hvis det ikke er sopp man har. 

Anonymkode: 260d8...8c2

• Liker 2
Skrevet

Moderator burde egentlig rydde sånne tråder, noen av rådene her er jo stikk i strid med det som leger anbefaler og kan gjøre mer skade enn gagn på små babyer. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hvis hun og du ikke plages, ikke tenk på det. 

Og overrasket over alle merkelige kjerringråd. Hvis trøske må behandles er det med reseptbelagt soppmiddel i samråd med lege. Ikke Farris og sitron og alt mulig tull. 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg stusset litt over det at legen på helsestasjonen fort ba oss om å smøre farris på tungen hennes. Hva er det som er så spesielt med farrisen isåfall.. Igjen takk for alle svar. Tenker nok at jeg avventer med alt, inkludert farris som legen anbefalte meg. Verken hun eller jeg plages av det, så får håpe det bare er melkerester eller at det går bort av seg selv etterhvert. 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg stusset litt over det at legen på helsestasjonen fort ba oss om å smøre farris på tungen hennes. Hva er det som er så spesielt med farrisen isåfall.. Igjen takk for alle svar. Tenker nok at jeg avventer med alt, inkludert farris som legen anbefalte meg. Verken hun eller jeg plages av det, så får håpe det bare er melkerester eller at det går bort av seg selv etterhvert. 

De anbefaler Farris fordi selter(?) Inneholdt noe som tok trøske.

Anonymkode: 80663...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...