Gå til innhold

Forslag til gaver i adventskalender til 10-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ha rampenisse til adventskos i år. Har en gutt på ti år som er halve tiden til far og til meg. Tenker en blanding mellom rampestreker, aktiviteter og gaver.

Men hva i huleste kjøper jeg til en tiåring i smågaver? Har alltid slitt med gaver til ham, men blitt verre desto større han blir. Tidligere gaver har vært sånn kjipe ting til et par tiere som har vært av interesse i noen minutter. Ønsker å unngå d i år. Prøver å unngå godis for ofte også i gavene. 

Hva i huleste skal man finne på til ham? Han er btw ikke interessert i lego.

Anonymkode: 292dc...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe koselig dere kan gjøre sammen (bake boller, dra på kino....), plus-plus, jojo, leke-slim (kan eventuelt lages), squishy, spinner, noen få godsaker, pynt til rommet, magasiner, noe han samler på...? Eventuelt kan du fylle på med nødvendigheter som truser, sokker, håndklær o.l😄

Skrevet

Takk for tips! Jo, jeg har aktivitetene klare så det er ikke problemet 😊 Men det er de få tingene han får. Slim og spinner-feberen har på en måte gitt seg🙈

Han er fryktelig fotballinteressert da. Sportsinteressert generelt egentlig.. Fotballkort er han lei av, tror jeg.... 

Anonymkode: 292dc...7e1

Skrevet

Smågodt.

Anonymkode: 9e913...94e

Skrevet

Griseflax. Koster 10,- kan vinne Max 10 000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...