AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Hei! Skal ha rampenisse til adventskos i år. Har en gutt på ti år som er halve tiden til far og til meg. Tenker en blanding mellom rampestreker, aktiviteter og gaver. Men hva i huleste kjøper jeg til en tiåring i smågaver? Har alltid slitt med gaver til ham, men blitt verre desto større han blir. Tidligere gaver har vært sånn kjipe ting til et par tiere som har vært av interesse i noen minutter. Ønsker å unngå d i år. Prøver å unngå godis for ofte også i gavene. Hva i huleste skal man finne på til ham? Han er btw ikke interessert i lego. Anonymkode: 292dc...7e1
Reckless Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Noe koselig dere kan gjøre sammen (bake boller, dra på kino....), plus-plus, jojo, leke-slim (kan eventuelt lages), squishy, spinner, noen få godsaker, pynt til rommet, magasiner, noe han samler på...? Eventuelt kan du fylle på med nødvendigheter som truser, sokker, håndklær o.l😄
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Takk for tips! Jo, jeg har aktivitetene klare så det er ikke problemet 😊 Men det er de få tingene han får. Slim og spinner-feberen har på en måte gitt seg🙈 Han er fryktelig fotballinteressert da. Sportsinteressert generelt egentlig.. Fotballkort er han lei av, tror jeg.... Anonymkode: 292dc...7e1
Addie Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Griseflax. Koster 10,- kan vinne Max 10 000,-
Kvartz Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 https://cdon.no/elektronikk/joby-gorillapod-mobile-mini-svart-granitt-p44086974?gclid=Cj0KCQiA8_PfBRC3ARIsAOzJ2uooqbIs-cAjjmXnkqYeuUQHK_PNYTkwNH1VZGwQAIrgmcv09hetjsgaApcpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#fo_c=1924&fo_k=76c1383d24071c5a5a8eea54a922af0c&fo_s=gplano
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå