AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Fotballfrue, Hollywoodfruer, Forsidefruer ... sistnevnte er et dansk program som er enda en Kardashian etterlikning. Hva er det som er så fantastisk med disse kvinnene? Anonymkode: 9dd6b...761 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 De blir forsørget av rike menn. Anonymkode: e82ee...3da 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De blir forsørget av rike menn. Anonymkode: e82ee...3da eneste jeg gidder å se på en gang i blandt er Svenske Hollywoodfruer, for Anna Anka er litt for god til å være sann. Er så motsatt av henne at jeg burdte fått en del av selvtilliten der. Jeg lo sånn når de skulle ta det bildet! Skikkelig som en unge. Ville ikke ha pupper i hodet, ville stå i midten 😛 Kardashians, og de danske er bare kjedelig sladder. Anonymkode: 9dd6b...761
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: De blir forsørget av rike menn. Anonymkode: e82ee...3da glemte jo å svare skikkelig. Ja, jeg ser Anka er sammen med en som er myyyye yngre. Rart det der, uansett alder på kvinnen så er det mannen som er grunnen til at hun er rik. Anonymkode: 9dd6b...761
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: glemte jo å svare skikkelig. Ja, jeg ser Anka er sammen med en som er myyyye yngre. Rart det der, uansett alder på kvinnen så er det mannen som er grunnen til at hun er rik. Anonymkode: 9dd6b...761 Det er jo ikke han hun er sammen med nå som er grunnen til at Anna Anka er rik. Hun var jo tidligere gift med Paul Anka. Anonymkode: b1274...052 2
Honey Dew Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: eneste jeg gidder å se på en gang i blandt er Svenske Hollywoodfruer, for Anna Anka er litt for god til å være sann. Er så motsatt av henne at jeg burdte fått en del av selvtilliten der. Jeg lo sånn når de skulle ta det bildet! Skikkelig som en unge. Ville ikke ha pupper i hodet, ville stå i midten 😛 Kardashians, og de danske er bare kjedelig sladder. Anonymkode: 9dd6b...761 Jeg har ikke sett denne sesongen av SHF, nettopp på grunn av Anna Anka. Jeg klarer bare ikke det mennesket. Hun er så uspiselig at hun er en parodi på seg selv
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #7 Skrevet 28. november 2018 Jeg er overhodet ikke intressert i å generere klikk til den patetiske gjengen der. Og dersom flest mulig hadde fulgt mitt eksempel, så kanskje TV-kanalene velger å fjerne slikt søppel fra kanalene sine. Anonymkode: 3f147...488 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #8 Skrevet 28. november 2018 Moro å le av hjernedøde rikinger. Anonymkode: b1274...052
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fotballfrue, Hollywoodfruer, Forsidefruer ... sistnevnte er et dansk program som er enda en Kardashian etterlikning. Hva er det som er så fantastisk med disse kvinnene? Anonymkode: 9dd6b...761 Samme spørsmål stiller jeg meg hver gang disse fruene dukker opp både i nyhetene og i tråder på forumet. Tenk om alle bare ignorerte dem og sluttet å bygge opp om levebrødet dere, som er nettopp å eksponere seg selv i blogg og dor dem andre intektsbringende sammenhenger. Hva er hensikten med å holde liv i dette fjaset dere? 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg har ikke sett denne sesongen av SHF, nettopp på grunn av Anna Anka. Jeg klarer bare ikke det mennesket. Hun er så uspiselig at hun er en parodi på seg selv Jeg ser en gang i blant på De Svenske fruentimmerne, men misliker sterkere alt dramaet rundt Gunilla enn Anna A ka. Anonymkode: c65a3...98c
Honey Dew Skrevet 28. november 2018 #10 Skrevet 28. november 2018 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme spørsmål stiller jeg meg hver gang disse fruene dukker opp både i nyhetene og i tråder på forumet. Tenk om alle bare ignorerte dem og sluttet å bygge opp om levebrødet dere, som er nettopp å eksponere seg selv i blogg og dor dem andre intektsbringende sammenhenger. Hva er hensikten med å holde liv i dette fjaset dere? Jeg ser en gang i blant på De Svenske fruentimmerne, men misliker sterkere alt dramaet rundt Gunilla enn Anna A ka. Anonymkode: c65a3...98c Liker Gunilla jeg. Hun har ikke hatt det så enkelt i det siste, med brann og syk mor ❤️ De andre fruene har ikke vært så snille med henne. Spesielt Isabell og Åsa Endret 28. november 2018 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #11 Skrevet 28. november 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Liker Gunilla jeg. Hun har ikke hatt det så enkelt i det siste, med brann og syk mor ❤️ Det er vel ingen som ALDRI noensinne har noe som helst problemer i livene sine. Men folk flest er overhodet ikke interessert i å smøre slike private situasjoner på blogg, avis-artikler eller på TV. Gunnen til at disse "fruene" legger ut om slike ting, er vel bare for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet og sympati... Anonymkode: 3f147...488
Jadzia Skrevet 28. november 2018 #12 Skrevet 28. november 2018 Spør du meg, spør jeg deg. For jeg skjønner virkelig ikke tiltrekningen disse programmene har på folk.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Skrevet 2. februar 2019 zapper på tvn...og der dukket de danske fruer opp..herregud for en gjeng..den ene mer duckface enn den andre..måtte jo søke her om det var en tråd om fruer;) Anonymkode: 83f34...da2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #14 Skrevet 2. februar 2019 Det er smått tragisk med kvinner som definerer seg selv utifra hvem de er gift med, eller barna sine (MammatilX). Anonymkode: 7e8ea...8dd
Chablis Skrevet 2. februar 2019 #15 Skrevet 2. februar 2019 På 27.11.2018 den 21.46, AnonymBruker skrev: Fotballfrue, Hollywoodfruer, Forsidefruer ... sistnevnte er et dansk program som er enda en Kardashian etterlikning. Hva er det som er så fantastisk med disse kvinnene? Anonymkode: 9dd6b...761 Det er som en bilulykke. Man vil ikke se, bør ikke se... Men må liksom se allikevel.
Gjest BearMama Skrevet 2. februar 2019 #16 Skrevet 2. februar 2019 Det er interessant å se at noen mennesker kan bli så virkelighetsfjerne og leve i en rosa boble som ikke henger på grep med virkeligheten. Som en ulykke du ikke klarer å snu deg vekk fra 😜
Gjest hind Skrevet 2. februar 2019 #17 Skrevet 2. februar 2019 Det lurer jeg også på. Nesten alle disse fruene er jo drepende kjedelige? Det virker som de bare interesserer seg for shopping, intriger og sitt eget speilbilde. Flere av dem ser jo helt merkelige ut dessuten. Det ser ut som de har blåst opp ansiktet med sykkelpumpe.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #18 Skrevet 2. februar 2019 Jeg ser Svenske Hollywood Fruer i blant, og jeg klarer bare ikke se vekk når skrekkøgla Gunilla entrer skjermen,altså....! Det er helt utrolig at det går an å være så lettkrenket, selvsentrert og ha sånt feilslått bilde av sin egen fortreffelighet som henne. Hun tror ærlig talt at hun kan lande en mann med milliard-inntekter.... som om en sånn man ville tatt i et snart 60 år gammalt rivjern som henne??? Joda, det er det hun tror. Hun går rundt og skriker og brøler til hjemmehjelper og alle. Men hun skal ha ros for èn ting da. Hun tar seg av sin gamle mor og nektet å la henne råtne bort i ensomhet på et pleiehjem hjemme i Sverige. Hun lar moren bo hos seg og tar seg av henne. Anonymkode: 2ffd5...d68
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #19 Skrevet 2. februar 2019 Jeg klarer heller ikke begripe hvorfor så mange gidder å følge med på slikt aludder! Dersom INGEN hadde fulgt med, så kanskje TV-kanalene velger å skrape dritten vekk fra sendeskjemaet. Anonymkode: 3f147...488 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå