Gå til innhold

Nekter oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

kjæresten min vil ikke ha oralsex med meg! Jeg er veldig renslig nedentil, og vi pleier som oftest å ha sex etter å ha vært i dusjen. Har i tillegg spurt han om det har noe med meg og gjøre, noe han sier d ikke har. Han mener nemlig at han må være «skikkelig kåt», før han liker å gi det til meg.

dette er skikkelig irriterende, da det blir sjeldent orgasmer på meg mens jeg hele tiden gir han noe.

har vært sammen i en stund, men dette har ikke vært et problem tidligere. 

Hva skal jeg gjøre? Vil ikke akkurat tvinge han eller at han skal føle seg presset til å gjøre noe han ikke er komfortabel med.

Anonymkode: 70478...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er også slik. Man må gi for å få sider jeg. 

Anonymkode: 4085c...72a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han mener nemlig at han må være «skikkelig kåt», før han liker å gi det til meg.

Da får du bare holde igjen til han blir "skikkelig kåt". 

Anonymkode: a34a8...5fd

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei!

kjæresten min vil ikke ha oralsex med meg! Jeg er veldig renslig nedentil, og vi pleier som oftest å ha sex etter å ha vært i dusjen. Har i tillegg spurt han om det har noe med meg og gjøre, noe han sier d ikke har. Han mener nemlig at han må være «skikkelig kåt», før han liker å gi det til meg.

dette er skikkelig irriterende, da det blir sjeldent orgasmer på meg mens jeg hele tiden gir han noe.

Hva skal jeg gjøre? Vil ikke akkurat tvinge han eller at han skal føle seg presset til å gjøre noe han ikke er komfortabel med.

Gir du han det da? Hvis tilfelle så slutt iallfall med det!

Anonymkode: d4fb1...b32

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet

Dette har ikke vært et problem tidligere sier du, da høres det verre ut enn om han bare var negativ til oralsex. Eller rettere sagt, det høres ut som at han egentlig er negativ til å utføre oralsex, men i starten var han så kåt at det gikk greit.

Kanskje har bare nyhetens interesse avtatt, og han trenger sterkere tenning, for å gjenoppta aktiviteten. Da har du løsningen selv, og den er vel ikke å slutte å gi han oralsex, men heller gjøre han enda kåtere. Lettere sagt enn gjort kanskje. 

Skrevet

Det som tenner meg når jeg gir oralsex er smak og lukt av kåt kvinne.

Det kan være avtendende at det lukter "reint" og smaker såpe.

Renslighet Ja, men prøv med å droppe intimvasken rett før sex om du vill at han skal gå ned på deg.

Skrevet

Ville ikke droppet rensligheten jeg da. Det er sannsynligvis ikke din feil. Noen menn (og kvinner) liker bare ikke å utføre oralsex. Levde selv i et slikt forhold tidligere, og aldri igjen. 

Anonymkode: 677dd...262

• Liker 2
Gjest fitteslikker
Skrevet

Har sikker sagt det før, oralsex er svært intimt. 
La meg illustrere det på følgende måte:  når jeg slikker min kvinne, tar hun med to fingre på vær side og åpner opp blomsten sin så jeg skal komme best mulig til. Itillegg trykker hun meg tettere til seg. Når hun gjør det, er jeg helt inne i henne – helt begravd i henne. Mere intim en det går ikke an. 
Grunnet dette forholdet er det dessverre noen menn, og også kvinner som har vanskeligheter både med det å gi, men også det å motta oral stimulans.        

Skrevet

Jeg forstår egentlig kjæresten din ganske godt. Synes det er skikkelig turn-off å gi oralsex, og er ikke så glad i å motta heller. Gjør det likevel noen ganger for hans del da :)

Skrevet

Tenk over om dette er noe du kan leve med... Det er et hav av kjekke karer der ute som elsker å gi deg oralsex hver eneste gang du har et ønske om det

Anonymkode: 900a0...3ba

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk over om dette er noe du kan leve med... Det er et hav av kjekke karer der ute som elsker å gi deg oralsex hver eneste gang du har et ønske om det

Anonymkode: 900a0...3ba

Det er det alltids... Hva med den andre delen- å like personligheten slik at forholdet varer. Ikke alltid man finner en mann som er begge deler 😌

Anonymkode: 7797a...25f

Skrevet
På 27.11.2018 den 20.54, AnonymBruker skrev:

hei!

Uffda, dette kjenner jeg igjen, men motsatt vei. Jeg er mann virkelig elsker å gi mye oralsex, det deiligste jeg vet er å få bruke fingre munn og tunge på en kvinnes underliv mens orgasmene bølger over henne. Jeg synes ikke tradisjonell penetrerende sex gir meg samme tenning som å kjenne luktene og smakene av en kvinnes underliv, og dette medfører selvfølgelig mindre eller svært lite sex. Man kan jo ikke tvinge frem lyster hos en person heller, men det er litt underlig at noen går inn i et forhold og gir inntrykk av at oralsex er ok for så senere å trekke seg fra det. Jeg har forståelse for at noen kan fristes til utroskap for tilfredsstillelsens skyld da man kanskje ikke ønsker å bytte ut partneren i et forhold som fungerer bra på andre måter. 

Skrevet

Uakseptabelt. Hadde ikke giddi. Han kommer og du kommer ikke. Det er egoistisk. Du får si til ham at du ikke vil ha det sånn. Det skal gå begge veier i et forhold.

Anonymkode: 4b958...cdb

Skrevet

Dump han! 

Anonymkode: 5fe90...610

Skrevet
På ‎27‎.‎11‎.‎2018 den 20.54, AnonymBruker skrev:

hei!

Du skal respektere svaret hans, og vente til han er klar. Ikke mas og spør om det i ett sett. Er han klar, så flott! Hvis ikke, så er det ok! Dere får finne på andre løsninger da vettu :)

Skrevet

Respekter at han ikke vil. Og vær villig til å vente. Kanskje han gjør det når han blir kåt nok. Vær tålmodig og ikke mas, det er turn off.

Synes forresten dette forslaget er veldig barnslig:

På 27.11.2018 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Gir du han det da? Hvis tilfelle så slutt iallfall med det!

Liker du å gi ham oralsex så fortsetter du med det. Regner med han liker å bli sugd og det er veldig barnslig å slutte å utføre det på han kun fordi du ikke får tilbake. 

Anonymkode: 92b54...78a

Skrevet

Men da må dere finne andre måter å gi deg orgasme på. Gidder han ikke være med på det er han en egoist det ikke er verdt å ha sex med...

Anonymkode: bd53f...07b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Respekter at han ikke vil. Og vær villig til å vente. Kanskje han gjør det når han blir kåt nok. Vær tålmodig og ikke mas, det er turn off.

Synes forresten dette forslaget er veldig barnslig:

Liker du å gi ham oralsex så fortsetter du med det. Regner med han liker å bli sugd og det er veldig barnslig å slutte å utføre det på han kun fordi du ikke får tilbake. 

Anonymkode: 92b54...78a

Kommer an på om ts liker det da. Hvis det kun er for å tilfredsstille han, så burde hun bare kutte det ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...