kaseni Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 (endret) Venninna mi har ei i datter på 6 år og en stesønn på 9 år, og til helgen skal de feire bursdagene sine sammen. Jeg har aldri møtt gutten, men skal selvsagt gi gave. Jeg tror penger blir lettest da jeg ikke vet hva han interesserer seg for. Men; hvor mye skal jeg gi? Hva er innafor? Endret 27. november 2018 av kaseni Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Du kan jo spørre hva han liker? Ellers er det jo brettspill, hodelykt, kikkert, eksperimentgreier de selger på obs eller lekebutikker Anonymkode: f429d...05b
kaseni Skrevet 27. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo spørre hva han liker? Ellers er det jo brettspill, hodelykt, kikkert, eksperimentgreier de selger på obs eller lekebutikker Anonymkode: f429d...05b Har spurt venninna mi, og de vet ikke selv hva de skal gi ham, så de skal også gi penger.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Ville ikke gitt penger men en liten oppmerksomhet. 200,- ca og spør venninnen din om tips. Anonymkode: 5a3a9...217
Parasoll Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 47 minutter siden, kaseni skrev: Har spurt venninna mi, og de vet ikke selv hva de skal gi ham, så de skal også gi penger. Så koselig ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 2 timer siden, kaseni skrev: Venninna mi har ei i datter på 6 år og en stesønn på 9 år, og til helgen skal de feire bursdagene sine sammen. Jeg har aldri møtt gutten, men skal selvsagt gi gave. Jeg tror penger blir lettest da jeg ikke vet hva han interesserer seg for. Men; hvor mye skal jeg gi? Hva er innafor? 100 kr. Anonymkode: 2c665...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå